“Fantastisk mat og strålende service!”
Anmeldelse av Taverna Kamara

Taverna Kamara
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Marathokampos
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Etter vår mening Votsalakias beste restaurant. Fantastisk god mat! Både eier med familie, kokker og servitører er veldig oppmerksomme og inkluderende. Anbefales på det varmeste!

Takk, lillannh

Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

Gresk gresk gresk på sitt beste, god mat, herlig atmosfære blir tatt vare på selv med en smekk full restaurant.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, knutandreass2016
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Veldig bra mat og hyggelige folk som jobber her!! Dro hit hver eneste dag etter vi prøvde første gang, og aldri blitt skuffet. Har spist frokost/lunch og middag her. Variert og bra utvalg.

Dato for besøk: august 2019
Takk, norasvelstad
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

10/10, helt klart! Her ble vi godt tatt vare på fra vi kom til vi dro! Maten var kjempe god. Ingenting å klage på. Typisk gresk restaurant. Vi spiste 5/7 dager og det var en stor grunn til det. Vi følte oss så hjemme der og det er takke være teamet som jobber der. Et flott sted som anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, MartheTheie
Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

Her var det trivelig å være. Da vi kom, var det tomt, men det vart ikke lenge før det var fullt! Masse latter og godt humør må være betegnende for denne restauranten. Her vet man å ta vare på gjestene, selv om tempoet var veldig høyt. Maten var god, grønnsakene vi fikk smake, var nydelig. Det ble en fin kveld.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, randigobergs

Reisende som så på Taverna Kamara, så også på

Har du vært i Taverna Kamara? Del dine erfaringer!