Expedia.comUSD 231
eDreamsUSD 210
ZenHotels.comUSD 288
Anmeldt 27. august 2018

Har vært gjest på dette hotellet 2 ganger tidligere og denne gang overgikk alle oppholdene. En svært imøtekommende og serviceinnstilt stab. En festmiddag med kortreist mat på menyen var nydelig tilberedt og anrettet. Det ble en weekend med et særdeles positivt lokalt tilsnitt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Hans-Egil M
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for din tilbakemelding, Hans-Egil.
Vi har de siste årene jobbet veldig hardt med matkonseptet vårt og har kommet ett godt stykke på veien. Spesielt hyggelig at at du satte pris på dette. Vi føler vi fortsatt har en vei å gå, men slik skal det alltid være. Jeg er heldig og har en fantastisk gjeng med dedikerte ansatte som gjør det de kan hver dag for at du og andre skal ha det bra og føle dere vel når dere er på Nermo.

Håper vi kan få lov til å være vertsap for deg ved en annen anledning også.

Johannes Nermo

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Koselig erverdig hotell med nydelig beliggenhet.
Rett ved pilgrimsleden og golfbane.
Holdt på å bygde basseng når vi var der medio juli 18.
God frokost. Hyggelig betjening. Gratis parkering. Nydelig frokost.

Takk, Steinar N
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Hei Steinar
Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig glad for at du likte frokosten, den har vi jobbet mye med. Det kommer vi til å fortsette med.

Bassenget blir ferdigstilt om ca en ukes tid, skulle gjerne vært ferdig før, men ting går ikke alltid etter planen.

Håper vi ser dere ved en annen anledning.

Mvh

Johannes Nermo

Anmeldt 10. juli 2018

Besteforeldre med 1 barnebarn på 3,5 år ute på tur. Den lille for første gang borte fra sine foreldre på ordentlig.
Etter et litt slitsomt besøk på Lilleputthammer sjekket vi inn, og ble veldig godt tatt i mot.
Rommet var stort og fint, og det gikk kjapt og greit med 1 ekstra oppredning.
Spiste middag på hotellet, deilig grillet mat på terrassen.
Frokosten var også veldig god.

Takk, Sven Erik J
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Hei Svein Erik
Setter stor pris på tilbakemeldingen og ikke minst at dere koste dere hos oss. Vi er et lite familiedrevet hotell som har sterkt fokus på både vertskap og mat.

Håper dere kommer innom oss en annen gang også. Dere rakk akkurat ikke årets nyhet for hotellet. Vi bygger i disse dager utendørs svømmebassen som forhåpentligvis står klar i slutten av uke 29. Kanskje neste gang?

Med ønske om en fortsatt god sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Lørdag ettermiddag ankom vi hotellet. Vi var fire voksne personer. Jeg hadde dessverre glemt å melde fra at vi ønsket middag på hotellet denne kvelden. Dette ble ordnet på en utmerket måte i tillegg til et stort privat selskap denne kvelden. Vi fikk bord i biblioteket, en meget hyggelig kelner som ivaretok oss på en utmerket måte. Selv kokken serverte oss et par av rettene, og tok seg tid til en pratMaten var velsmakende og av lokale råvarer. Etter middagen nøt vi noen deilige timer ute på terrassen. Flott utsikt. Her ble vi også fulgt opp jevnlig av vår dyktige kelner. All honnør til henne. Rommene vi hadde leid var oppgradert og med flott utsikt over Gudbrandsdalslågen og Gudbrandsdalen. Ulempen var at terrassen var lokalisert rett nedenfor våre rom. Dette medførte en del støy fra øvrige gjester som ønsket å benytte natten til sosial hygge og kos. En henvendelse til resepsjonen løste dette på en utmerket måte både for gjester som hadde behov for å sove, og for gjester som ønsket det sosiale. Frokost basert på lokale råvarer, og hyggelige medarbeidere. Perfekt. Tror aldri jeg har følt meg så verdsatt og ivaretatt som gjest på noe annet hotell, og jeg har reist mye. All honnør og stor takk til alle som gjorde vårt opphold så braMona

1  Takk, monak565
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

Hei Mona
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi forsøker alltid å alltid å gå ett skritt lengre for våre gjester og skal alltid ha tid til gjestene våre når de er hos oss. Veldig glad for at dere satte pris på maten vår. Vi har jobbet i mange år for å komme dit vi er i dag, men vi blir aldri ferdig med å utvikle lokalvare konseptet vårt.

Håper dere får en fin sommer og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 5. oktober 2017

Jeg har aldri møtt maken til service!
Familien har vært trofaste kunder av dere i en årrekke nettopp på grunn av fine leiligheter og rom samt en alltid hyggelig betjening. Hotell/leilighter ligger utmerket plassert for opplevelser og aktivitetert i Lillehammer/Øyer området.
Når vi i dag står på lilleputthammer og har reist i fra alt av lommebøker hjemme å prøver en fortvilet tlf til hotellet for å spørre om hjelp. får vi beskjed om at personen i resepsjonen skal sjekke hva han får til .
Dette ender med at personen møter oss på lilleputhammer vi vipser penger til han og han ordner biletter så barna kan komme seg inn i parken. Denne personen heter Daniel Cliffe. Du er herved mine barns helt, og min redning. TUSEN TAKK til deg og Nermo hotell som har så fantastiske ansatte

Romtips: utrolig fine leiligheter
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Ole R
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2017

Hei Ole
Veldig hyggelig tilbakemelding. En av fordelene ved å være en liten "familie" bedrift er faktisk at vi har som mål å bistå og hjelpe våre gjester som best vi kan. Godt at dagen med ungene ble reddet og du er hjertelig velkommen tilbake en annen gang.