Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Gjennomførte en Kick-off samling hos Nermo i Januar, med gode tilbakemeldinger fra de ansatte. Hotellet klarer å skape en stemning av årelang tilstedeværelse, som har fokus på sin unike historie. Middagen var av god kvalitet, vil fremheve spesielt soppsuppen med chiliolje og reinsdyrkjøtt.

Eller vel gjennomført av de ansatte på hotellet, som forsto våre behov gjennom kvelden. De som overnattet hadde også en god opplevelse dagen etter.

På gjensyn!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, magnusforrestad
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei Magnus
Tusen takk for din tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. januar 2019

Profesjonelt vertsskap og betjening. Nydelig mat med lokale råvarer. Både middagen og frokosten var helt ypperlig. Rommet vi fikk var romslig, rent og koselig. Hotellet har sjel og god atmosfære. Det er absolutt verdt å besøke dette stedet som ligger i et område med mange aktivitetstilbud både sommer og vinter.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Vera E
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Hei Vera og tusen takk for din tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake til oss. MVH Johannes

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi var på besøk i forbindelse med et julebord, og falt fullstendig for dette stedet.
Alt fra interiør til service var gjennomført og solid. Sengene var utrolig gode, og maten i særklasse. Vi fikk buffet, og hver eneste rett virket hjemmelaget. Ikke et snev av typisk storkjøkkenmat. Andeconfiten tror jeg er det beste jeg har spist noen sinne. Helt fantastisk.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 783elisabethn
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Veldig glad for at du la merke til at maten var hjemmelaget, for det er den faktisk. Vi driver med håndtverksmat og lager det vi kan fra bunnen av. Det tar litt lengre tid og krever mye mer av kjøkkenet vårt, men smaken blir deretter. Vi er så heldige at vi har tilgang på fantastiske råvarer rundt oss og det utnytter vi.

Sengene våre er Svane Zenit og er en av toppmodellene. Det viktigste møbelet på et hotellrom er sengene og vi har derfor valgt å legge litt ekstra ressurser i disse.

Igjen tusen takk for din tilbakemelding og velkommen tilbake.

MVH

Anmeldt 27. august 2018

Har vært gjest på dette hotellet 2 ganger tidligere og denne gang overgikk alle oppholdene. En svært imøtekommende og serviceinnstilt stab. En festmiddag med kortreist mat på menyen var nydelig tilberedt og anrettet. Det ble en weekend med et særdeles positivt lokalt tilsnitt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Hans-Egil M
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for din tilbakemelding, Hans-Egil.
Vi har de siste årene jobbet veldig hardt med matkonseptet vårt og har kommet ett godt stykke på veien. Spesielt hyggelig at at du satte pris på dette. Vi føler vi fortsatt har en vei å gå, men slik skal det alltid være. Jeg er heldig og har en fantastisk gjeng med dedikerte ansatte som gjør det de kan hver dag for at du og andre skal ha det bra og føle dere vel når dere er på Nermo.

Håper vi kan få lov til å være vertsap for deg ved en annen anledning også.

MVH

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Koselig erverdig hotell med nydelig beliggenhet.
Rett ved pilgrimsleden og golfbane.
Holdt på å bygde basseng når vi var der medio juli 18.
God frokost. Hyggelig betjening. Gratis parkering. Nydelig frokost.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Steinar N
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Hei Steinar
Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig glad for at du likte frokosten, den har vi jobbet mye med. Det kommer vi til å fortsette med.

Bassenget blir ferdigstilt om ca en ukes tid, skulle gjerne vært ferdig før, men ting går ikke alltid etter planen.

Håper vi ser dere ved en annen anledning.

Mvh