Laila A
4,0 av 5 boblerService
Johannes N, EierNermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. mai 2019
Hei Laila
Tusen takk for din tilbakemelding. I lavsesong må vi enkelte ganger se litt på bemanning av kjøkkenet. Men uansett skal kvaliteten være god.

Mvh
  • ZenHotels.com
1.3 km fra Nermo Hotell Hafjell
5.2 km fra Nermo Hotell Hafjell
Gratis parkering
Ski in ski out from the apartments in Hafjell
0.8 km fra Nermo Hotell Hafjell
1.0 km fra Nermo Hotell Hafjell
    1.5 km fra Nermo Hotell Hafjell
    Se flere hoteller i Øyer
    Anmeldt 4. februar 2019

Vi har vært gjester på hotellet flere ganger og forventningene til en herlig opplevelse oppfylles hver gang. Sist vi besøkte hotellet 26-27 Januar i forbindelse med et jobb arrangement overgikk hotellet forventningene.Det var en fantastisk god middag kombinert med et virkelig flott rom og super frokost og et vertskap som virkelig er tilstede og ser oss som gjester, så blir opplevelsen fullkommen. Gleder meg rett og slett til neste besøk på Nermo Hotell.

Romtips: Hjørne rom med gasspeis var helt herlig
    Takk, Kåre K
    Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss og vi skal gjøre det vi kan for at opplevelsen skal bli like bra som sist.

Johannes

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Gjennomførte en Kick-off samling hos Nermo i Januar, med gode tilbakemeldinger fra de ansatte. Hotellet klarer å skape en stemning av årelang tilstedeværelse, som har fokus på sin unike historie. Middagen var av god kvalitet, vil fremheve spesielt soppsuppen med chiliolje og reinsdyrkjøtt.

Eller vel gjennomført av de ansatte på hotellet, som forsto våre behov gjennom kvelden. De som overnattet hadde også en god opplevelse dagen etter.

På gjensyn!

Takk, magnusforrestad

Hei Magnus
    Tusen takk for din tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. januar 2019

Profesjonelt vertsskap og betjening. Nydelig mat med lokale råvarer. Både middagen og frokosten var helt ypperlig. Rommet vi fikk var romslig, rent og koselig. Hotellet har sjel og god atmosfære. Det er absolutt verdt å besøke dette stedet som ligger i et område med mange aktivitetstilbud både sommer og vinter.

Takk, Vera E
    Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Hei Vera og tusen takk for din tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake til oss. MVH Johannes

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi var på besøk i forbindelse med et julebord, og falt fullstendig for dette stedet.
    Alt fra interiør til service var gjennomført og solid. Sengene var utrolig gode, og maten i særklasse. Vi fikk buffet, og hver eneste rett virket hjemmelaget. Ikke et snev av typisk storkjøkkenmat. Andeconfiten tror jeg er det beste jeg har spist noen sinne. Helt fantastisk.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, Elisabeth N
    Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Veldig glad for at du la merke til at maten var hjemmelaget, for det er den faktisk. Vi driver med håndtverksmat og lager det vi kan fra bunnen av. Det tar litt lengre tid og krever mye mer av kjøkkenet vårt, men smaken blir deretter. Vi er så heldige at vi har tilgang på fantastiske råvarer rundt oss og det utnytter vi.

Sengene våre er Svane Zenit og er en av toppmodellene. Det viktigste møbelet på et hotellrom er sengene og vi har derfor valgt å legge litt ekstra ressurser i disse.

Igjen tusen takk for din tilbakemelding og velkommen tilbake.

Anmeldt 27. august 2018

Har vært gjest på dette hotellet 2 ganger tidligere og denne gang overgikk alle oppholdene. En svært imøtekommende og serviceinnstilt stab. En festmiddag med kortreist mat på menyen var nydelig tilberedt og anrettet. Det ble en weekend med et særdeles positivt lokalt tilsnitt.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, Hans-Egil M
    Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for din tilbakemelding, Hans-Egil.
    Vi har de siste årene jobbet veldig hardt med matkonseptet vårt og har kommet ett godt stykke på veien. Spesielt hyggelig at at du satte pris på dette. Vi føler vi fortsatt har en vei å gå, men slik skal det alltid være. Jeg er heldig og har en fantastisk gjeng med dedikerte ansatte som gjør det de kan hver dag for at du og andre skal ha det bra og føle dere vel når dere er på Nermo.

Håper vi kan få lov til å være vertsap for deg ved en annen anledning også.