Anmeldt 6. august 2019

Dette er et kjempeflott historisk hotell med fantastisk service på personlig plan. Maten er tradisjonell, kortreist og hjemmelaget. Det er fine turmuligheter i nærområdet. Basseng med utsikt er det også . Vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 544silje
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Veldig glad for at du spesielt satte pris på svømmebassenget som er helt nytt. Vi ønsket å skape et lite hyggelig område rundt bassenget med både solstoler og komfortable sittegrupper.

Med ønske om en fortsatt strålende sommer og velkommen tilbake til oss

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Fine leiligheter til en rimelig pris. Perfekt beliggenhet som utgangspunkt for mange aktiviteter i øyer og lillehammer området. God utsikt, billetter til parkene tilbys til rabbaterte priser ved bestilling. Bestilling er stort sett rimeligst på hotellets egen hjemmeside

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Ole R
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2019

Hei Ole og tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.

Du har også helt rett i at de beste prisene av oss vil du alltid få ved å booke direkte, enten via vår online booking eller ved å ta kontakt med oss direkte.

Med ønske om en strålende sommer og velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 8. mai 2019

Jeg bestilte tur ved e-post og telefonsamtale. Alltid rask og hyggelig respons på henvendelser.
Kjøkkenet var stengt denne kvelden, men vi fikk god middag i leiligheten og variert og flott frokost, pyntet og delikat. Vi hadde gått 22 km da vi kom og leiligheten hadde egen badstue..herlig. Vi er meget godt fornøyd med oppholdet og særs fornøyd mrd beliggenhet nær pilegrimsleden. God pris. Anbefales.

Romtips: Rom med badstue
Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, LailaA555
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2019

Hei Laila
Tusen takk for din tilbakemelding. I lavsesong må vi enkelte ganger se litt på bemanning av kjøkkenet. Men uansett skal kvaliteten være god.

Mvh

Anmeldt 4. februar 2019

Vi har vært gjester på hotellet flere ganger og forventningene til en herlig opplevelse oppfylles hver gang. Sist vi besøkte hotellet 26-27 Januar i forbindelse med et jobb arrangement overgikk hotellet forventningene.Det var en fantastisk god middag kombinert med et virkelig flott rom og super frokost og et vertskap som virkelig er tilstede og ser oss som gjester, så blir opplevelsen fullkommen. Gleder meg rett og slett til neste besøk på Nermo Hotell.

Romtips: Hjørne rom med gasspeis var helt herlig
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Kåre K
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss og vi skal gjøre det vi kan for at opplevelsen skal bli like bra som sist.

Johannes

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Gjennomførte en Kick-off samling hos Nermo i Januar, med gode tilbakemeldinger fra de ansatte. Hotellet klarer å skape en stemning av årelang tilstedeværelse, som har fokus på sin unike historie. Middagen var av god kvalitet, vil fremheve spesielt soppsuppen med chiliolje og reinsdyrkjøtt.

Eller vel gjennomført av de ansatte på hotellet, som forsto våre behov gjennom kvelden. De som overnattet hadde også en god opplevelse dagen etter.

På gjensyn!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, magnusforrestad

Hei Magnus
Tusen takk for din tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake til oss.