Travelocity
Gratis avbestilling frem til 19.09.21
eDreamsUSD 195
1924 av 127 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bedre plass for det finner du ikke.
Bonus er utendørs basseng.
Ca 5 min til lilleputt. og ca 10 min til Hunderfossen.
Er 2 gangen vi er her på 1 år.
Skal komme tilbake pga god plassering og god service av dem som jobber her.

Anbefales på det sterkeste

Takk, 579geirh
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Veldig glad for at dere likte bassenget. Tanket var at vi burde ha en aktivitet/attraksjon som man også kunne bruke om man ikke var i Hunderfossen, Lilleputthammer eller Hafjell Bikepark.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde en liten uke på Nermo, og jeg skulle ønske jeg kunne gitt en bedre score da alle vi møtte av de ansatte var veldig hyggelige og det var tydelig at de gjorde sitt beste. Til den prisen vi betalte hadde vi likevel forventet både bedre mat og et høyere servicenivå.
Det virket som at det kom veldig overraskende på at det kom så mange besøkende. Dårlig organisert frokost, ingen rydding og pådekking av bord for nye gjester underveis i frokosten, tørre brødskiver, en resepsjonist som skulle håndtere både gjester fra den lokale golfklubben, middagsgjesters bestilling av mat og drikke, samt innsjekk/utsjekk og spørsmål fra de som bodde på hotellet, gjør at vårt inntrykk er for dårlig bemanning og organisering.
Fint rom (vi bodde på juniorsuite) men ingen renhold på et opphold med varighet på en liten uke bør gi en avslag i prisen, da dette er en av servicene man gleder seg til når man koster på seg hotell. Dette ble begrunnet med smittefare, noe som er greit nok, men våre forventninger ble ikke innfridd.
Vi har forståelse for at hotellene er underlagt et nytt regime pga Covid-19, men hotell vi har bodd på tidligere i ferien har håndtert dette på en bedre måte uten at det har gjort at vi sitter igjen det samme kaotiske inntrykket som vi gjorde etter et opphold på Nermo.

Takk, Global505733

Hei
Beklager at vi ikke sto til forventningene deres og vi synes det er helt greit å på sin plass at vi også får vite det. Ja, vi har blitt tatt skikkelig på senga når det gjelder besøkende, selv om vi hadde forberedt oss på en økning, har det eksplodert nå i juli. Vi er normalt godt bemannet hos oss, men ikke i forhold til det trykket vi har hatt nå.
Vi tar til oss de tilbakemeldingene du har gitt oss og håper at du får et annet inntrykk neste gang du kommer innom og besøker oss.

Anmeldt 1. juli 2020

Aktivklinikken på Lillehammer arrangerte sommerfest for ansatte i dag og bestilte Nermo Hotell sin geniale Food truck. Den ble parkert på plenen og kunne levere ut nydelige retter som hjemmelaget burger, puller pork fra egen smoker, egenprodusert spekeskinke og potetsalat med nypoteter fra naboen. Gjestene kom med svært gode tilbakemeldinger på maten, alt smakte fortreffelig! Dette skal vi gjøre som ny årlig tradisjon.
Anbefales på det varmeste!

Takk, Peder S
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Tusen takk for trivelig tilbakemelding. Artig for oss at fodtrucken vår blir brukt så mye som den nå gjør og at vi får lov til å fremme lokalmaten vår.

Anmeldt 22. juni 2020

Vi ankom fra hovedstaden for å feire min kjære pappas 70års dag. De første rommene, som vi hadde bestilt, var ikke imponerende, og mine foreldre ga beskjed om dette, da ble vi uten diskusjon oppgradert til superior rom, og disse var superfine. Vi spiste 3 retters, nydelig at, herlig presentert og med upåklagelig service fra utrolige Susan. Makan til medarbeider, denne damen bør forgylles og passes godt på. Jeg så KUN EN ansatt gjennom helgen og det var henne, brått ryddet hun ved bassenget, brått serverte hun, brått var hun i resepsjonen. Med et våkent blikk og varmt smil. Jeg har bodd på mange fantastiske, 5stjerners hotell verden over, både i privat regi og gjennom jobb. Og når det gjelder oppvartning og service står ikke Nermo tilbake for noen takket være Susan.
Vi var utrolig imponerte og hadde ikke lyst til å reise hjem overhodet. Neste gang vi skal til fjells blir valget enkelt, Nermo og Susan all the way!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, H845PGelisabethb
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding som allerede er overlevert til Susan. Det varmer veldig å få slike tilbakemeldinger, spesielt i disse Corona tider. Men uansett skal vi alltid gjøre vårt ytterste for at våre gjester skal bli godt tatt vare på. Ha fortsatt en god sommer og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 25. mars 2020

Nermo Hotell er et veldig trivelig sted. De ansatte ønsker virkelig det beste for de besøkende. Gårds stemning på hele stedet.
Fin transportløype ski in/out til Hafjell alpinanlegg.
Stedet ligger med kort avstand til butikker i Øyer.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 571erlingh
Johannes N, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Synd vi ikke kan holde åpent i disse svært krevende og spesiell korona-tider, men det kommer mange fine skidager også neste sesong.