fru Ask
Anmeldelse av Nermo Hotell Hafjell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 25. juli 2020via mobile enheter
Johannes Nermo, EierNermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. juli 2020
Hei og tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Pga Covid-19 har vi måtte ta ned størrelsen og mengden på utvalget på frokosten, men den kommer tilbake så fort verden er noenlunde normal igjen.

kr 1 895
  • Official Hotel
1.0 km fra Nermo Hotell Hafjell
1.1 km fra Nermo Hotell Hafjell
Gratis parkering
Ski in ski out from the apartments in Hafjell
  • Priceline
    1.0 km fra Nermo Hotell Hafjell
      1.5 km fra Nermo Hotell Hafjell
      Se flere hoteller i Øyer
      Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tredje gang vi besøker hotellet. Fikk stor leilighet med god plass til oss 5. Perfekt for en familie som ønsker mulighet til å lage mat og trenger god plass i oppholdsrom.

De hadde fått basseng på hotellet, noe som ble et stort pluss. Ellers rent og pent og hyggelig betjening.

Takk, larsen425
      Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Ekstra hyggelig at dere satte pris på bassenget. 2de sommersesongen vi har dette og vi ser at spesielt ungene koser seg der om ettermiddagene.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde Eventyrpakke på Hunderfossen og må si at beliggenhet og standard var topp for en familie på 5. Stor leilighet med, to toalett. Fantastisk utsikt og kommer gjerne igjen. Og kort vei til Hunderfossen parken.

1  Takk, 583sindrem

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig at dere koste dere hos oss. Med ønske om en fortsatt god sommer og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin og stor rom med fantastisk utsikt! Til og med bastu! Nære til butikken med gangavstand. Hunderfossen ligger veldig nære. Vi hadde også mulighet til å parkere bilen nære der vi bodde. Kan ikke klage!

1  Takk, rolfanthony
      Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Håper dere fortsatt får en fin sommer og velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service. Meget god hygiene og renhold, også på bad. Svært behagelige senger. Veldig god mat. Unik beliggenhet med vakker utsikt. Kjempefint svømmebasseng. Mulighet for å ta med hund. Vi kommer tilbake!

Takk, MarcusLF
      Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Marcus og tusen takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad i dyr her på Nermo og vet at mange har og må ha med seg både hund og katt på tur. Skulle da bare mangle at de også må få lov til å være med.

Bassenget har blitt veldig bra for oss noe vi ser av bruken og det er vi veldig glade for.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bedre plass for det finner du ikke.
      Bonus er utendørs basseng.
      Ca 5 min til lilleputt. og ca 10 min til Hunderfossen.
      Er 2 gangen vi er her på 1 år.
      Skal komme tilbake pga god plassering og god service av dem som jobber her.

Anbefales på det sterkeste 👍🙂

Takk, 579geirh

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Veldig glad for at dere likte bassenget. Tanket var at vi burde ha en aktivitet/attraksjon som man også kunne bruke om man ikke var i Hunderfossen, Lilleputthammer eller Hafjell Bikepark.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.