Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Et rent og pent hotell med hyggelig betjening. Det var fleste familier med barn på dette hotellet noe som vi setter stor pris på, uansett var det også veldig hyggelig for mennesker uten barn. God grill mat, ikke stor utvalg av mat til frokost men uansett god mat og du får det du trenger.

1  Takk, sk_ariana
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Pga Covid-19 har vi måtte ta ned størrelsen og mengden på utvalget på frokosten, men den kommer tilbake så fort verden er noenlunde normal igjen.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tredje gang vi besøker hotellet. Fikk stor leilighet med god plass til oss 5. Perfekt for en familie som ønsker mulighet til å lage mat og trenger god plass i oppholdsrom.

De hadde fått basseng på hotellet, noe som ble et stort pluss. Ellers rent og pent og hyggelig betjening.

Takk, larsen425

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Ekstra hyggelig at dere satte pris på bassenget. 2de sommersesongen vi har dette og vi ser at spesielt ungene koser seg der om ettermiddagene.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde Eventyrpakke på Hunderfossen og må si at beliggenhet og standard var topp for en familie på 5. Stor leilighet med, to toalett. Fantastisk utsikt og kommer gjerne igjen. Og kort vei til Hunderfossen parken.

1  Takk, 583sindrem

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig at dere koste dere hos oss. Med ønske om en fortsatt god sommer og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin og stor rom med fantastisk utsikt! Til og med bastu! Nære til butikken med gangavstand. Hunderfossen ligger veldig nære. Vi hadde også mulighet til å parkere bilen nære der vi bodde. Kan ikke klage!

Takk, rolfanthony
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Håper dere fortsatt får en fin sommer og velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service. Meget god hygiene og renhold, også på bad. Svært behagelige senger. Veldig god mat. Unik beliggenhet med vakker utsikt. Kjempefint svømmebasseng. Mulighet for å ta med hund. Vi kommer tilbake!

Takk, MarcusLF
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Marcus og tusen takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad i dyr her på Nermo og vet at mange har og må ha med seg både hund og katt på tur. Skulle da bare mangle at de også må få lov til å være med.

Bassenget har blitt veldig bra for oss noe vi ser av bruken og det er vi veldig glade for.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss