Priceline
Gratis avbestilling frem til 29.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

3 generasjoner feiret et lite familiejubileum på Nermo. Overnattet i en av leilighetene. Praktisk, ren og hyggelig leilighet. Lørdag hadde vi 4 retters middag på hotellet. Utrolig god kortreist mat. Hyggelige omgivelser, eget rom hvor de yngste kunne utfolde seg litt under middagen. Trivelig betjening gjorde opplevelsen helt perfekt. Vi dukker plutselig opp igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Tourist118747
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei og tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Setter veldig stor pris på dette spesielt i disse tider.

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med super hyggelig betjening.
Anbefaler alle å besøke dette hotellet.
God gammel gårdsstil med moderne fasiliteter.
Nydelig basseng og fantastisk utsikt over Gudbrandsdalen.
Golf, stisykling, downhill, gåturer, Hunderfossen og OL byen Lillehammer

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 571erlingh
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Familie med to barn 6 og 4 med to dager på Hunderfossen som mål. Hærrlig base med 2 netter på Nermo! Ny, moderne, ren og tiltalende leilighet. Godt kjøkken, fint bad og ekstra toalett, samt badstu, som ble benyttet etter at barna var lagt! Har lyst til å komme igjen for skiweekend i vinter. Kanskje uten barn, men med 1-2 vennepar..

Takk, HelgeM3
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig trivelig at dere hadde det bra når dere var hos oss og så er dere hjertelig velkommen tilbake når det har kommet snø på bakken.

Anmeldt 31. juli 2020

Veldig god grillbuffet, rakk dessverre ikke å prøve utendørsbassenget. God "Fjellbekk" i baren. Gode senger og hyggelig personale. Det norske hopplandslaget bodde på samme hotell som oss :) God frokostbuffet var det også. Anbefales!

Takk, oddgeirv2020
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Kanskje du rekker å teste ut bassenget neste gang dere kommer forbi. Ekstra hyggelig at du satte pris på sengene våre da disse er vesentlig oppgradert i forhold til vanlige hotellsenger.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Beste hotellopplevelse for store og små. Nydelig atmosfære og service, fantastiske senger og mega god grillbuffet. Golfbane, oppvarmet basseng ute til 31 grader (perfekt i dårlig vær) og fine turmuligheter tett på hotellet.

Anbefaler å prøve pumptracken på Mosetertoppen, gratis med leie av sykler til barn. Kan ta gondolbanen opp:) Helt topp aktivitet selv i ruskevær! Kommer tilbake til Nermo Hotell for å få med oss mer av sykkelaktivitetene i Hafjell, Hunderfossen og selvsagt ski og vinter ☺️

Takk, 90marianned

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Bassenget vårt har blitt en yndet aktivitet uavhengig av vær og holder stabilt varmt gjennom hele sommeren. Pumptracken på Mosetertoppen har blitt fantastisk bra. Hafjell Bike Park satser tungt nå på familiekonseptet og vi gleder oss til fortsettelsen.