Kristian B
Anmeldelse av Nermo Hotell Hafjell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 7. sep. 2020via mobile enheter
Johannes Nermo, EierNermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. sep. 2020
Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
Vertskap er en av bærebjelkene våre og er veldig takknemlig for at dere setter pris på det. Alle i reiselivet har hatt og vil ha utfordringer i disse tider, men vi må gjøre det beste ut av situasjonen. Neste gang må dere også ta med badetøy og teste bassenget.

Håper vi sees snart igjen

• Scandic Hotels
    kr 1 633
1.0 km fra Nermo Hotell Hafjell
  • Expedia.com
1.1 km fra Nermo Hotell Hafjell
Gratis parkering
Ski in ski out from the apartments in Hafjell
0.8 km fra Nermo Hotell Hafjell
    1.0 km fra Nermo Hotell Hafjell
      1.5 km fra Nermo Hotell Hafjell
      Se flere hoteller i Øyer
      Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i forbindelse med et besøk i Hunderfossen Familiepark, og hotellet kan absolutt anbefales. Vi fikk en romslig leilighet med 3 soverom og 8 sengeplasser med fantastisk utsikt. Leiligheten hadde gasspeis som gav både varme og kos. Det var badstu, to bad og et godt kjøkken. Passet perfekt til vår familiegruppe på 4 voksne og 3 barn

Dato for oppholdet: september 2020
      Takk, BO_Davoy
      Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
      Våre leiligheter på Nermotunet har en høy standard og er bygget med tanke på at spesielt barnefamilier skal trives. Setter stor pris på at dere hadde det bra hos oss og håper vi sees snart igjen.

Anmeldt 23. august 2020

Avholdt ledermøte i 2 dager på Nermo. Fantastisk service, super hyggelige og kompetente medarbeidere. Maten er nydelig. Vi fikk servert varm lunsj begge dager som holdt høy kvalitet og smakte vidunderlig. Særlig elg gryte med kortreiste råvarer var neo av det beste vi har smakt - elgen var skutt i nabolaget! Flotte og praktiske rom. Rent og ryddig. Føles trygt og komfortabelt.
      Har utendørs svømmenbasseng. Golfbane med 9 hull og driving range på eiendommen. Ta med familien eller bruk det i forbindelse med jobben. Anbefales på det varmeste. Vi vil bruke det igjen.

Takk, Dag Roger R
      Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei Dag
      Tusen hjertelig takk for fin tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på og er videreformidlet til de ansatte som hver dag gjør en enorm innsats, tross vanskelige tider.

Håper vi sees snart igjen.

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

3 generasjoner feiret et lite familiejubileum på Nermo. Overnattet i en av leilighetene. Praktisk, ren og hyggelig leilighet. Lørdag hadde vi 4 retters middag på hotellet. Utrolig god kortreist mat. Hyggelige omgivelser, eget rom hvor de yngste kunne utfolde seg litt under middagen. Trivelig betjening gjorde opplevelsen helt perfekt. Vi dukker plutselig opp igjen!

Takk, Tourist118747

Hei og tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Setter veldig stor pris på dette spesielt i disse tider.

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med super hyggelig betjening.
      Anbefaler alle å besøke dette hotellet.
      God gammel gårdsstil med moderne fasiliteter.
      Nydelig basseng og fantastisk utsikt over Gudbrandsdalen.
      Golf, stisykling, downhill, gåturer, Hunderfossen og OL byen Lillehammer

Takk, 571erlingh
      Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Familie med to barn 6 og 4 med to dager på Hunderfossen som mål. Hærrlig base med 2 netter på Nermo! Ny, moderne, ren og tiltalende leilighet. Godt kjøkken, fint bad og ekstra toalett, samt badstu, som ble benyttet etter at barna var lagt! Har lyst til å komme igjen for skiweekend i vinter. Kanskje uten barn, men med 1-2 vennepar..

Takk, HelgeM3
      Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig trivelig at dere hadde det bra når dere var hos oss og så er dere hjertelig velkommen tilbake når det har kommet snø på bakken.