Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
eDreamsUSD 214
Anmeldt 2. august 2021

Overnattet 4 netter på Nermo. Ble tatt bra imot ved ankomst. Bodde i suite (rom nr 2), med utsikt mot parkeringsplass. Utsikt andre veien er mao å foretrekke om man kan velge. Hotellet holder på med bygging av et stabbur som bråkte noe. Ble vekket 07.30 og de holdte på til 20.30. Litt irriterende når jeg håpet på fred og ro på et sted som dette. Rommet var fint og stort. Egen peis, sofa, Nespressomaskin. Negativt: I løpet av de 4 nettene ble ikke søppel tømt, ikke gitt flere doruller, redd opp senger etc som jeg forventer av et hotell som koster 2500kr pr natt. Badekåpe som skulle være på rommet, fikk vi heller ikke. Måtte be om de flere ggr og fikk kåper på dag 3.
Hotellet har eget basseng (oppvarmet 27-28gr) som er et stort pluss. Kunne kanskje vært rengjort bedre. Vannet var rent, mens bassengvegger var ikke.
Hotellet har egen grillbufe som var veldig bra. 355kr for voksne og 135kr for barn over 5 år. Frokosten var bra. Gode varer. Hadde det man behøver, ikke mer. Ekstremt salt eggerøre (ifl meg).
En negativ ting til er at de ikke sa "ha det" da vi dro. "Betalte for grillbufe-maten og sjekket ut, så var de ferdige med oss"-følelse.
Hadde virkelig ønsket å gi 5 til dette hotellet, men det blir det dessverre ikke.

Takk, steven h
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2021

Hei og takk for tilbakemeldingen.
Beklager at du ikke hadde et topp opphold hos oss. Ja vi holdt på med bygging av stabbur og vi forsøkte så langt det lot seg gjøre å begrense det meste at støyen til midt på dagen. Vi har fortsatt coronarestriksjoner i forhold til rom, men dere burde fått badekåpe tidligere. Bassengen er rent og merkene på veggen må "slipes" vegg og kan ikke gjøres før vi har tappet ned bassengen.

Anmeldt 13. september 2020

Vi besøkte Nermo Hotel for å spise lunsj.
Maten var kjempegod, med kortreist og friske ingredienser. Servicen var også upåklagelig med blide ansatte som virkelig ville at vi skulle ha en fin opplevelse.
Og en fin opplevelse ble det virkelig! Hotellet i seg selv gir en nesten herskapelig følelse samtidig som det er lunt og godt.
Anbefaler Nermo Hotel på det varmeste!
Vi kommer definitivt tilbake :)

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 212kristin
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Setter ekstra stor pris på å lese din tilbakemelding av våre ansatte. De er vi veldig glad i og takknemlig for å ha. Spesielt i disse coronatider.

Hos oss skal du føle at du kommer "hemmat" og dere er alltid velkommen innom uansett om dere vil spise lunch eller bare ha en kaffe på terrassen.

Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Nermo Gardshotell tilbyr en følelse det er vanskelig å finne noe annet sted, kanskje bortsett fra foran peisen hjemme. Vertskapet er vennligheten selv, og er alltid tilgjengelige for små og store ønsker. Det er fort gjort å bare bli sittende foran peisen i resepsjonen og la seg skjemme bort.

Da vi var på besøk sist, la fortsatt korona tiltakene noen begrensninger på matservering, men grillbuffeten til middag var helt enestående. Ikke minst for familiens ungdommer som fikk alt de kunne ønske seg.

På rommet var det rent, luftig og med en fantastisk utsikt over dalen. Rommene er praktiske og koselige. Også litt som hjemme. Vi rakk ikke å teste svømmebassenget eller golfbanen denne gang, men vi kommer garantert tilbake for et lengre opphold ved neste anledning.

4  Takk, 143kristianb

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
Vertskap er en av bærebjelkene våre og er veldig takknemlig for at dere setter pris på det. Alle i reiselivet har hatt og vil ha utfordringer i disse tider, men vi må gjøre det beste ut av situasjonen. Neste gang må dere også ta med badetøy og teste bassenget.

Håper vi sees snart igjen

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i forbindelse med et besøk i Hunderfossen Familiepark, og hotellet kan absolutt anbefales. Vi fikk en romslig leilighet med 3 soverom og 8 sengeplasser med fantastisk utsikt. Leiligheten hadde gasspeis som gav både varme og kos. Det var badstu, to bad og et godt kjøkken. Passet perfekt til vår familiegruppe på 4 voksne og 3 barn

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, BO_Davoy
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
Våre leiligheter på Nermotunet har en høy standard og er bygget med tanke på at spesielt barnefamilier skal trives. Setter stor pris på at dere hadde det bra hos oss og håper vi sees snart igjen.

Anmeldt 23. august 2020

Avholdt ledermøte i 2 dager på Nermo. Fantastisk service, super hyggelige og kompetente medarbeidere. Maten er nydelig. Vi fikk servert varm lunsj begge dager som holdt høy kvalitet og smakte vidunderlig. Særlig elg gryte med kortreiste råvarer var neo av det beste vi har smakt - elgen var skutt i nabolaget! Flotte og praktiske rom. Rent og ryddig. Føles trygt og komfortabelt.
Har utendørs svømmenbasseng. Golfbane med 9 hull og driving range på eiendommen. Ta med familien eller bruk det i forbindelse med jobben. Anbefales på det varmeste. Vi vil bruke det igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Dag Roger R
Johannes Nermo, Eier på Nermo Hotell Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei Dag
Tusen hjertelig takk for fin tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på og er videreformidlet til de ansatte som hver dag gjør en enorm innsats, tross vanskelige tider.

Håper vi sees snart igjen.