“Trist”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 12. juli 2020

Hyggelig lokale, men maten var trist. Skulle være hovedrett, men så mer ut som forrett. Veldig lite mat til 215 kr. Jeg bestilte Sish kebab, men kjøttet var litt smakløst. Eneste som fikk valuta for pengene var vårt datter på 5 som bestilte pølse og pommes frites.

Takk, anette962

Anmeldt 11. juli 2020

Kan ikke si noe om maten da innehaver nektet å ta imot bestilling fordi han mente vi ikke bestilte nok mat i forhold til antall personer. Vi var to familier på til sammen 9 personer der av 5 barn i alderen 2 - 7 år. Vår bestilling kvalifiserte bare til et bord med 6 stoler og ikke to bord der alle kunne sitte. Vi skjønte fort hvorfor de som satt der rett før oss forlot stedet uten å bestille mat. Har aldri opplevd noe liknende og unner ingen andre å bli behandlet slik. Styr unna!!!

Takk, 245beatak
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Merkelig oppførsel på innehaver, som blant annet baksnakket andre gjester åpent for oss.
Vi fikk også utlevert en stabel tallerkener før maten som det var gammel størknet mat mellom..
OK pizza, men ikke nok til at denne restauranten kan anbefales.

2  Takk, Tbhxyz
Anmeldt 9. juli 2020

Kaotisk, slurvete service som bar preg av for mye å gjøre. Aggressiv og mutt kelner som hadde dårlig tid. Maten tok 45 minutter og var lunken og grøtete da den ankom bordet. Den Tyrkiske maten var smakløs og kjedelig. Barnemenyen var dårlig,bog bolognesen da den kom, car overkokt spaghetti med gulrøtter og null kjøttsaus. "Smaker som vått brød og hvitløk blandet sammen" sa kidden. Hun tok ikke feil. Tydeligvis et sted med altfor stor og omfattende meny, når alt de egentlig kan er pizza. Skikkelig skuffings.

Takk, 709kathrynn
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Usedvanlig uhøflig innehaver som avbrøt bestilling fordi min datter brukte 5 sek på å fortelle hvilken brus hun ville ha. Han avbrøt da og gikk uten at vi andre ved bordet fikk bestilt drikke til maten. Vi kansellerte umiddelbart og forlot restauranten i sjokk over en behandling jeg aldri tidligere har opplevd på en restaurant. Han trakk selv på skuldrene og begrunnet oppførselen med at han hadde kunder som ventet..

Takk, resohans

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!