“Dårlig Mat”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 16. juli 2020

Bestilte min favoritt rett Biffsnadder forrige søndag, men det jeg fikk var biffsnadder suppe. Peppersausen fløt over hele tallerken og kjøtte var seigt. Skjerp dere. Det verste var at en av de som jobbet der (kanskje sjefen?) sto ved disken og klødde seg i nesen. Styr unna folkens

1  Takk, janpJ7484EO

Anmeldt 15. juli 2020

Vi var 8 stk. som kjøpte pizza og pasta. Sausen i pastaen var alt for salt og kunne ikke spises.
Pizzaen var helt ok.

1  Takk, 123heidit
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Maten var særdeles dårlig og servicen under det som normalt kan forventes. Enhver bensinstasjon kan tilby bedre.

1  Takk, Gojiwolf
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Tok 20 minutter å få meny, tok påfølgende 20 minutter å få drikke. Dette var til kun to personer! Maten var smakløs, men helt okey å fylle magen med. Styr spesielt unna hvis det er mye folk, da de helt tydelig ikke hadde nok ansatte. Det positive var gode priser! :-)

Takk, 757mathiasm
Anmeldt 12. juli 2020

Hyggelig lokale, men maten var trist. Skulle være hovedrett, men så mer ut som forrett. Veldig lite mat til 215 kr. Jeg bestilte Sish kebab, men kjøttet var litt smakløst. Eneste som fikk valuta for pengene var vårt datter på 5 som bestilte pølse og pommes frites.

Takk, anette962

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!