“Ferdigmat fra butikk og varm iste fra Eldorado”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Valgte Toscana fordi det så mer innbydende ut (fint interiør) enn pizzasjappa over gata men tror vi valgte feil. Ble først møtt av en hyggelig kvinnelig servitør men så overtok en skikkelig uengasjert og sur herre ansvaret for bordet vårt. Menyen er kjempediger med både italiensk og tyrkisk mat og vi mistenker at det ville gått bedre om vi hadde valgt noe tyrkisk. Men vi valgte pasta og det angret vi på. Først fikk vi drikke og én av oss valgte iste i stedet for brus. Den så vi ble helt i glasset fra en eldoradoflaske og den var til alt overmål varm når den ble servert. Det er maks uproft. Når pastaen (tortellini) kom, viste det seg at det var ferdigpasta og ikke hjemmelaget. Det er jo spiselig men ikke det du forventer på en restaurant. Tror de burde satse på heltyrkisk og mye færre retter. Kanskje med pizza (eller pidebrød) i tillegg. Uansett blir det en av pizzasjappene på den andre siden av veien neste gang.

Takk, Trinelie

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Helt fullstendig krise.
Ingen smak og dyrt mtp hva du får.
Sur betjening.
Det meste annet vil være bedre...

Takk, japanlover82
Anmeldt 22. juli 2020

...opptil fler. Fikk beskjed om at maten kom om 30 min. Kom etter 5 minutter. Synes det er litt vel raskt og kanskje litt urovekkende. Selv Grandiosa skal steke i 12 minutter

Takk, C3004IPidab
Anmeldt 21. juli 2020

Dårligere service skal du lete lenge etter! Her bestiller vi en etter en og får tilslutt beskjed om og dra fordi vi først og fremst ikke bestiller nok mat. Vi var 5 stk pluss en liten en på 10 mnd hvor det ble bestilt to barne menyer, to store pizzaer og den siste fikk ikke en gang lov til og bestille før den fantastisk hyggelige servitøren ba oss komme oss ut fordi vi ikke bestilte nok mat.. Dette er tydelig et spisested som livnærer seg på et engangsbesøk og ikke er interessert i og få gode tilbakemeldinger. Så folkens! DERE SOM LESER DETTE, IKKE STOPP FOR OG SPISE HER!!!!

Ser jo forsåvidt at det er veldig mange andre som er kjempe «fornøyde» med servicen de får på denne utrolige restauranten. Så gratulerer så mye med dagen Cafe Toscana Øyer! Av meg så har dere ærlig fortjent -10 i anmeldelse!

1  Takk, H8755GRmariuss
Anmeldt 16. juli 2020

Bestilte min favoritt rett Biffsnadder forrige søndag, men det jeg fikk var biffsnadder suppe. Peppersausen fløt over hele tallerken og kjøtte var seigt. Skjerp dere. Det verste var at en av de som jobbet der (kanskje sjefen?) sto ved disken og klødde seg i nesen. Styr unna folkens

1  Takk, janpJ7484EO

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!