“Usmakelig mat”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet i går da det var stengt i restauranten på hotellet. Jeg og samboeren bestilte to typer tyrkisk kebab, shis og noe lignende. Begge bestilte med biff kjøtt. Hun fikk kylling og ba om ny som heldigvis kom fort. Guttungen spiste pølse og Pommes frites og var veldig fornøyd. Vi derimot fikk noen retter som smakte paprika og salt. Dette var virkelig dårlig og en kebab på Grünerløkka smaker himmelsk i forhold. Mesteparten av maten ble ikke spist opp.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, jorare

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Menyen var alt for lang med mat fra både Tyrkia og Italia. En noe rar kombo. Pizza var ok men pasta rett smakte bare sukker.. Fikk også servert majones som Dipp til pizza. Da vi spurte om det da det sto hvitløk dressing i menyen fikk vi skjedde om at de var tomme... Når vi skulle betale og ønsket å splitte retningen begynte betjeningen å bli ufine og kunne ikke slutte retning og skyldte på at de hadde for mye på gjøre... Amatør sted!!! Vi tok stede kun fordi det lå nær hotellet... Kommer aldri tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, monas517
Anmeldt 28. juli 2020

Helt grei mat og OK service. Stort pluss for å tilby vegetarretter, og brødet som kom med pastaen var kjempegodt. Barnemenyen var stusselig. Kunne med fordel tilbudt litt sunnere alternativer/tilbehør.

Takk, KariTurist2020
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her ved 2 anledninger. Spiste bl.a. pizza og pasta. Alle var meget fornøyd med maten. Min favoritt var pizzaen. Kjempegod :)
Barnevennlig.
Hyggelig betjening.
Flotte, lyse og åpne lokaler.

1  Takk, 652_ysteini
Anmeldt 28. juli 2020

Man kan spise kun pizza her. Tenk på 2ganger hvis du skal bestille noe annnet :( kast penger sorry.
Personaler er helt OK. Men kjøkken er helt ned. :(
Sorry dere må nye kokker

Takk, dincerarac

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!