“Veldig bra”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 10. juli 2021

God mat til en veldig hyggelig pris. Veldig serviceminded betjening, anbefales på det varmeste. Det er nok ikke siste gangen vi spiser her.

Dato for besøk: november 2020
Takk, hugbre

Anmeldt 8. juli 2021

God mat som var fort ferdig! Koselige og imøtekommende servitører som serverte god mat :)
Kommer igjen

Takk, Fridasnyhus
Anmeldt 7. juli 2021

Spist her en gang. Veldig bra utvalg på menyen for barn og voksne. Stort lokale inne og mye uteplass. Godt med plass mellom bordene. Maten var veldig god. Bra renslighet. Fikk maten raskt.

Takk, AnjaG507
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Vi har spist her flere ganger når vi har vært på Hafjell med våre barnebarn, og alltid vært fornøyd. Maten er nylaget og god med deilige, ferske og varme pitabrød. Lokalet er hyggelig, og servicen meget vennlig og oppmerksom.

Takk, Glumma
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god mat , veldig bra service og rimelig pris og veldig rent restaurant…takk for hyggelig persolen ❤️❤️❤️

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 470yahyam

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!