“ALTSÅÅÅ...”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hold dere unna... generelt service og mat 0/10. bestilte «black and white»-biff. Hvitt og Rødt kjøtt med smakløs pettersaus (fra boks?) og bearnaise BLANDET i hverandre! Umulig å se hva som var hvitt/rødt kjøtt. Salat ved siden av som man også får på alle kebabsjapper (isbergsalat, tjukke skiver tomat og noen skiver agurk)

Vår datter bestilte en barnepizza som kom halvstekt og smakløs.

Sure bortkastede penger! Stikk heller på circle K. De har ofte kampanjer på varmmat og- mer mat for pengene her!

Takk, Daniel T

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ramlet innom trøtt og sliten. Fikk ikke det store inntrykket før vi fikk maten.
Maten var meget tilfredsstillende. Store porsjoner og god mat. Hamburgeren, carbonara, og første forrett var meget bra. Spagetti bolognese var vel ikke av den beste. Mye veske og lite mat.
Brødet og hvitløk smøret var Max . Fire retter med en brus og en øl 846kr er helt innafor.

Takk, UnnS11
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og samboer dro og bestilte burger tallerken. Fikk tørr burger, vissen og gammel salat og helt ujevn kuttet også. Burgerkjøttet var tørt og smakløst. Mc donalds burgerne var mye saftigere. Anbefaler ikke å dra dit ! Veldig kvalmt å servere gammel vissen salat, det var det første synlige. Så er prisene veldig høye i forhold til matkvalitet. Ikke verdt det!

Takk, cwi545
Anmeldt 20. juli 2021

Er du glad i god service og god mat? Ikke gå hit.

Besøkte plassen med familien og var klar for både biffsnadder, nuggets og spaghetti. Tror jeg telte 10 små biffbiter mellom alt tilbehøret, smakte i tillegg nesten ingenting. Spaghetti med utrolig lite kjøttdeig som lå i et bad med vannsaus?? Om noe heter det…
Utrolig dårlig.

Ikke var de interessert i å ta imot tilbakemeldinger uten og bli frekk tilbake. De sa at det var mye folk og mye stress. Spurte om kvaliteten på maten trengte å bli dårligere fordi det var mye folk, fikk bare til svar at slik er det bare.

Han gadd ikke dele opp regningen per familie heller da vi kunne vippse til hverandre isteden. Latterlig.

2  Takk, Thomasep
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig mat.. betalte 800kr for 2 retter + barnemeny. Dårlig service. Mannen som serverte oss kom å spurte oss hvordan maten smakte. Jeg var litt for snill når jeg svarte, men jeg sa at kjøttet ikke smakte noe og var seigt. Han sa at de ikke krydrer maten siden ikke alle liker det. Latterlig.

1  Takk, jonaN7593QZ

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!