“Bestilte take away”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 22. juli 2021

Bestilte pepper biff middag, var skrubb sulten så bestilte like godt 400gr.
Fikk to biffer ikke en stor, å den skulle være medium, men var skosåle som bada i noe som skulle være pepper saus.
Det var to liter mel vann som biffen svømte rundt i.
Er så sta så må eta opp maten, men når over halve biffen var kunn seigt og J... måtte jeg gi opp, biffen kan muligens være en dæv grevling som Di har funnet på E6.
Styr unna og bruk penger heller på noe annet, vil mye mere heller anbefale varm disken på spar.
Er det værste jeg har smakt og så sinnsykt dyrt.
P. S. Salaten som fulgte med tror jeg ikke Di unge som jobber der greier og skjære opp og muligens funnet i containeren til Spar da den er gratis der.

Takk, 602stiant

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Sannsynligvis noe av det verste vi har spist. Bestilte fem retter for Take away. Burger og pølse var helt greit, men brødet seigt og chipsen understrekt. Kebaben smakløs og tørr, og nachosen var helt elendig; kjøttdeig uten krydder, nachochips, mais, ost og noe som skulle forestille salsa - men som i realiteten var ketchup - på toppen. Rett og slett uspiselig, vi endte opp med å kaste det meste. Kr 800 ut vinduet, kommer ikke til å stoppe der igjen.

1  Takk, Bjørn M
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hold dere unna... generelt service og mat 0/10. bestilte «black and white»-biff. Hvitt og Rødt kjøtt med smakløs pettersaus (fra boks?) og bearnaise BLANDET i hverandre! Umulig å se hva som var hvitt/rødt kjøtt. Salat ved siden av som man også får på alle kebabsjapper (isbergsalat, tjukke skiver tomat og noen skiver agurk)

Vår datter bestilte en barnepizza som kom halvstekt og smakløs.

Sure bortkastede penger! Stikk heller på circle K. De har ofte kampanjer på varmmat og- mer mat for pengene her!

Takk, Daniel T
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ramlet innom trøtt og sliten. Fikk ikke det store inntrykket før vi fikk maten.
Maten var meget tilfredsstillende. Store porsjoner og god mat. Hamburgeren, carbonara, og første forrett var meget bra. Spagetti bolognese var vel ikke av den beste. Mye veske og lite mat.
Brødet og hvitløk smøret var Max . Fire retter med en brus og en øl 846kr er helt innafor.

Takk, UnnS11
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og samboer dro og bestilte burger tallerken. Fikk tørr burger, vissen og gammel salat og helt ujevn kuttet også. Burgerkjøttet var tørt og smakløst. Mc donalds burgerne var mye saftigere. Anbefaler ikke å dra dit ! Veldig kvalmt å servere gammel vissen salat, det var det første synlige. Så er prisene veldig høye i forhold til matkvalitet. Ikke verdt det!

Takk, cwi545

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!