“ELENDIG!”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 27. juli 2021

Forferdelig opplevelse fra start til slutt. Elendig service, ble glemt av samtlige servitører. Satt over en time å ventet på mat. Måtte til slutt si ifra inne ved disken, da fikk vi beskjed om at kjøkkenet aldri mottok bestillingen vår, servitøren mente kjøkkenet hadde «rota» den bort. Bestilte tortellini med fløtesaus, minnet mer om suppe med pasta oppi, samt strimlet kokt skinke. FORFERDELIG
Pappaen bestilte godt stekt biff med peppersaus og fløtegratinerte poteter, når maten endelig kom fikk han rosa biff uten hint av pepper, brun saus og pommes frites. Overprisa ELENDIG mat og service… Smittevern var også totalt fraværende.

Takk, 341pernillel

Anmeldt 26. juli 2021

Altså… vi bestilte kebabtallerken med kylling.. Fikk en boks med den seigeste chipsen på planeten, kylling uten noe som helst krydder, og pittelitt smakløs saus av noe slag.. vet ikke helt hva det var! Salaten badet i vann! I tillegg til dette var maten kald.. kom innom ti min før vi fikk beskjed om å hente, og maten var allerede ferdig!! Styr unna! Bedre å kjøpe pølse på shell!

1  Takk, SolveigBar
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Uff dette var en av de dårligste matopplevelsene vi har hatt. Dårlig service, fikk aldri kontakt med personalet. Maten var smakløs.

Takk, V2075LIheidiv
Anmeldt 24. juli 2021

Treg service, toro saus, frossen brokkoliblanding til biffen.. Biffen var så som så.. Da vi skulle bestille dessert fikk vi beskjed om att bordet allerede var lovt vekk til andre som sto utenfor og ventet.. Barna våre fikk slikkepinne som trøst... Styr for guds skyld unna dette stedet og heller reis på en av de to resturantene ovenfor.

Takk, Dagstian92
Anmeldt 22. juli 2021

Bestilte pepper biff middag, var skrubb sulten så bestilte like godt 400gr.
Fikk to biffer ikke en stor, å den skulle være medium, men var skosåle som bada i noe som skulle være pepper saus.
Det var to liter mel vann som biffen svømte rundt i.
Er så sta så må eta opp maten, men når over halve biffen var kunn seigt og J... måtte jeg gi opp, biffen kan muligens være en dæv grevling som Di har funnet på E6.
Styr unna og bruk penger heller på noe annet, vil mye mere heller anbefale varm disken på spar.
Er det værste jeg har smakt og så sinnsykt dyrt.
P. S. Salaten som fulgte med tror jeg ikke Di unge som jobber der greier og skjære opp og muligens funnet i containeren til Spar da den er gratis der.

Takk, 602stiant

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!