“Styr for guds skyld unna!”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 27. juli 2021

Helt forferdelig opplevelse. Etter en ventetid på 50 minutter så måtte jeg gå inn og spørre om hvor det ble av maten vår. Det var travelt til dem men når 5 bord rundt oss hadde bestilt mat etter oss og fått maten og i tillegg spist opp fikk jeg nok.
Ble møtt av en helt forfjamset type som spann sirkler rundt seg selv og såvidt klarte å karre opp noen norske gloser. Han kunne etter nye 15 minutter ventetid fortelle meg at bestillingen hadde forsvunnet men at den var ferdig om 5 minutter.

Kyllingnuggets til datteren, pasta tortelini til fruen og en pepperbiff til meg.
Ikke noe av dette sto til pris, kvalitet eller smak.

Biffen var helt smakløs uten pepper, dynket i noe som lignet en utvannet brunsaus. Feil potet fikk jeg også. Helt forferdelig.

Kyllingnuggets… fire lunka nuggets totalt uten smak, helt sikkert varmet i micro.

Tortelini som minnet om en tomatsuppe med pasta, og skinkebiter i. Utvannet og smaksløst dette og.

Og for og ikke snakke om prisen. Selv etter jeg fikk avslag pga. ventetid og 2 brus som plaster på såret så måtte vi ut med gode 800,- for noe som hadde fått helstrøm til og rive av seg det siste håret han har.

Styr unna!

Takk, michaelvO2749JH

Anmeldt 27. juli 2021

Forferdelig opplevelse fra start til slutt. Elendig service, ble glemt av samtlige servitører. Satt over en time å ventet på mat. Måtte til slutt si ifra inne ved disken, da fikk vi beskjed om at kjøkkenet aldri mottok bestillingen vår, servitøren mente kjøkkenet hadde «rota» den bort. Bestilte tortellini med fløtesaus, minnet mer om suppe med pasta oppi, samt strimlet kokt skinke. FORFERDELIG
Pappaen bestilte godt stekt biff med peppersaus og fløtegratinerte poteter, når maten endelig kom fikk han rosa biff uten hint av pepper, brun saus og pommes frites. Overprisa ELENDIG mat og service… Smittevern var også totalt fraværende.

Takk, 341pernillel
Anmeldt 26. juli 2021

Altså… vi bestilte kebabtallerken med kylling.. Fikk en boks med den seigeste chipsen på planeten, kylling uten noe som helst krydder, og pittelitt smakløs saus av noe slag.. vet ikke helt hva det var! Salaten badet i vann! I tillegg til dette var maten kald.. kom innom ti min før vi fikk beskjed om å hente, og maten var allerede ferdig!! Styr unna! Bedre å kjøpe pølse på shell!

1  Takk, SolveigBar
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Uff dette var en av de dårligste matopplevelsene vi har hatt. Dårlig service, fikk aldri kontakt med personalet. Maten var smakløs.

Takk, V2075LIheidiv
Anmeldt 24. juli 2021

Treg service, toro saus, frossen brokkoliblanding til biffen.. Biffen var så som så.. Da vi skulle bestille dessert fikk vi beskjed om att bordet allerede var lovt vekk til andre som sto utenfor og ventet.. Barna våre fikk slikkepinne som trøst... Styr for guds skyld unna dette stedet og heller reis på en av de to resturantene ovenfor.

Takk, Dagstian92

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!