“Et eldorado for barna”

Vurdert som nr. 2 av 8 ting å gjøre i Øyer
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Lilleputthammer i Hafjell er den eneste familieparken i Norge spesielt tilrettelagt for barn opptil 9 år. Her føler barna seg hjemme! I "den lille byen med det store hjertet" kan barna kjøre tog, biler, båter, karusell, pariserhjul, berg- og dalbane eller suse ned i Ola's froskehopp. De kan boltre seg i klatretårn, hinderløype, på hoppepute og trampoliner. Inne i husene kan barna tegne, bygge, leke eller gå på kino. I Barnas Bokby kan de ble med på lesestund, og det spilles teater og show flere ganger daglig i den lille byen!
Anmeldt 5 august 2016 via mobile enheter

Dette er en utrolig fin park for de mindre barna. Vi har en på to og en på fire som storkoste seg. Her er det et bra utvalg av aktiviteter. Alt fra lekeplasser med tilhørende utstyr til mer tivoli som bla. elbiler, pariserhjul og berg og dalbane. Det fine her er at alle barn kan være med på de forskjellige aktivitetene evt med en voksen. Det gjør at barna kan være med på alt de ønsker. Kvaliteten på aktivitetene var veldig bra, bar ikke noe spesielt preg av å være slitt. Noen av husene kunne være det, men ikke noe som plaget barna. Vi prøvde buffeten, helt greit utvalg til en pris man kan forvente i en slik park. De ansatte var hyggelige og imøtekommende og veldig gode mot barna. Det er en stor gratis parkering på utsiden. Hit skal vi igjen.

Takk, Stian E
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 august 2016 via mobile enheter

Tilbrakte 6 timer her med to barn på 2 og 4 år, i fint lett overskya ver (bør ha oppholdsvær). Rakk over det meste, men kunne godt hatt meir tid. Alle attraksjonene fall i smak hos barna, sjølv om det vart brukt en del tid på å stå i kø på dei mest populære. Ellers fine lekeområder med sandkasser og klatretårn, små hus og gøyme seg i, og ikkje minst Cirkus og Vennebyen -show. Synst ellers parken var oversiktleg og ryddig, et lite minus for rotet toalett med dårleg stellebord. Greit utvalg i spiseplasser med ok mat. Totalt sett litt dyrt for en familie, men kjem heilt sikkert igjen.

Takk, GlaiJuli
Anmeldt 3 august 2016 via mobile enheter

Helt topp for våre barn på 2 og 6 år! Både attraksjoner og lekeplasser tilpasset den aldersgruppen. Morsomt med lesestund og teater. Hadde ønsket meg litt lysere og freshere toalettfasiliteter. Men kjempefornøyde barn!

Takk, Ingeborg K
Anmeldt 2 august 2016 via mobile enheter

Mye rusk og rask liggende rundt, og flere av attraksjonene har nok sett sine bedre dager. Men gøy opplevelse for mindre barn!

Takk, Vegard S
Anmeldt 1 august 2016 via mobile enheter

Parken passer perfekt for små barn. Man kan tilbringe en hel dag og kansje to i parken uten at foreldre eller besteforeldre blir sliten, da det er en forholdsvis liten park. Alle attraksjoner er også tillatt for alle i følge med foreldre om ungene er for små. Her kommer vi tilbake :-)

Maten er typisk park mat og ikke noe å rope hurra for. Så anbefaler å spise middag for eksempel i fjoset som ligger like ved.

Takk, Sindre K

Reisende som så på Lilleputthammer Familiepark, så også på

Har du vært i Lilleputthammer Familiepark? Del dine erfaringer!