“Var her i juli 2015.”

Vurdert som nr. 2 av 8 ting å gjøre i Øyer
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Lilleputthammer i Hafjell er den eneste familieparken i Norge spesielt tilrettelagt for barn opptil 9 år. Her føler barna seg hjemme! I "den lille byen med det store hjertet" kan barna kjøre tog, biler, båter, karusell, pariserhjul, berg- og dalbane eller suse ned i Ola's froskehopp. De kan boltre seg i klatretårn, hinderløype, på hoppepute og trampoliner. Inne i husene kan barna tegne, bygge, leke eller gå på kino. I Barnas Bokby kan de ble med på lesestund, og det spilles teater og show flere ganger daglig i den lille byen!
Anmeldt 20 august 2016 via mobile enheter

Var en helt grei plass fant mange bøker i bokbutikken. Var karuseller nok til at gutten min var godt fornøyd.

Takk, Tanja V

Anmeldt 14 august 2016 via mobile enheter

Vi var ute etter en behaglig dag, der barna fikk boltret seg. Og det fikk de virkelig. Dyrt på cafeene, grill buffeten serverte ok mat til 160-180, -(husker ikke helt) pr pers. Våres barn (1,5 og 3 år) var gratis. Mye å boltre seg på for både barn og foreldre,vi koste oss veldig! :-)

Takk, Marita V
Anmeldt 10 august 2016

Lilleputthammer er et interessant sted hvor man får et innblikk i hvordan Lillehammer har sett ut. Det er også flere morsomme aktiviteter for barna, som parisehjul, korketrekker, båter, tog og sklie. Det eneste minuset, er prisnivået, som er i overkant høyt, selv etter norske forhold.

Takk, Arvid H
Anmeldt 10 august 2016 via mobile enheter

Denne parken er for de minste barna som ennå ikke har opplevd mye bedre steder som Hunderfossen, Tusenfryd og ikke minst kjente steder i Danmark. Pariserhjulet og dyrekarusellen går så sakte at du lurer på om det er noe galt. En klatrepark for de over 120cm er et lyspunkt. Maten er kjedelig, det går i pizza, pasta, pølser, hamburger etc. For voksne som blitt lei er det faktisk en liten bokkafé med godt utvalg kaffe. Vi var på en teaterforestilling som var bra. Men, mannen som gikk på line over bassenget var triste saker. Lilleputthammer er en merkelig blanding av idylliske minihus fulle av brukte barnebøker, og det som ser ut som "left overs" fra et gammelt tivoli. Sammenblanding gjør at stedet har mistet sjelen, og blir litt platt.

1  Takk, MarianneNorway
Anmeldt 5 august 2016 via mobile enheter

Dette er en utrolig fin park for de mindre barna. Vi har en på to og en på fire som storkoste seg. Her er det et bra utvalg av aktiviteter. Alt fra lekeplasser med tilhørende utstyr til mer tivoli som bla. elbiler, pariserhjul og berg og dalbane. Det fine her er at alle barn kan være med på de forskjellige aktivitetene evt med en voksen. Det gjør at barna kan være med på alt de ønsker. Kvaliteten på aktivitetene var veldig bra, bar ikke noe spesielt preg av å være slitt. Noen av husene kunne være det, men ikke noe som plaget barna. Vi prøvde buffeten, helt greit utvalg til en pris man kan forvente i en slik park. De ansatte var hyggelige og imøtekommende og veldig gode mot barna. Det er en stor gratis parkering på utsiden. Hit skal vi igjen.

Takk, Stian E

Reisende som så på Lilleputthammer Familiepark, så også på

Har du vært i Lilleputthammer Familiepark? Del dine erfaringer!