“Kos på Lilleputthammer”

Vurdert som nr. 2 av 8 ting å gjøre i Øyer
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Lilleputthammer i Hafjell er den eneste familieparken i Norge spesielt tilrettelagt for barn opptil 9 år. Her føler barna seg hjemme! I "den lille byen med det store hjertet" kan barna kjøre tog, biler, båter, karusell, pariserhjul, berg- og dalbane eller suse ned i Ola's froskehopp. De kan boltre seg i klatretårn, hinderløype, på hoppepute og trampoliner. Inne i husene kan barna tegne, bygge, leke eller gå på kino. I Barnas Bokby kan de ble med på lesestund, og det spilles teater og show flere ganger daglig i den lille byen!
Anmeldt 13 mars 2017 via mobile enheter

Hver sommer, kanskje flere ganger, tar vi turen til Lilleputthammer. Barna på 4 og 8 synes dette er moro hver gang. Mange forskjellige aktiviteter begge kan gjøre. Dette er en opplevelse som passer veldig godt for 4-åringen, som kan gjøre nesten alle aktiviteter da det ikke er så mange krav på lengde som mange andre parker.
Anbefales for barnefamilier med små barn!

Takk, Truls P
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Lilleputthammer Familiepark
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 23 november 2016

Lilleputthammer er en liten "fornøyelsespark" som nok er egnet for de minste barna. Flere ulike aktiviteter de kan være med på, og parken er oversiktlig. Litt dårlig utvalg innen servering, men mange har nok med seg medbrakt mat inn i denne parken

1  Takk, Tom H
Anmeldt 20 september 2016

Dette er en flott familie park som vi har besøkt flere ganger tidligere.
Her trives hele familien.

Det er et bra utvalg av aktiviteter her, blant annet Pariserhjul, Bumpebåter, Elbiler, Ola og Hedda's klubbhus, Hinderløype, trampoliner, Berg og dalbane, Froskehopp og Ola's spillebule.

Lilleputthammer toget «Ola-toget» er en fin opplevelse for hele familien. Moro med tunnelen.

Den nye klatreparken ble en favoritt i tillegg til froskehoppet.

Vi liker også godt de små nostalgiske husene i parken.

Barnas bokby har en stor mengde barnebøker som alle er til salgs. Her er det mye spennende å se.

En passe stor park synes vi. Trygg og fin.

De glutenfrie vaflene de selger her kan anbefales. De er svært gode.

Takk, Vigdis O
Anmeldt 27 august 2016 via mobile enheter

Flott familie park med mange muligheter for de små. Det mangler litt rengjøring på sitteplassene. De har ikke pannekaker
Men det ble mat likevel

Takk, Knut Erik G
Anmeldt 20 august 2016 via mobile enheter

Var en helt grei plass fant mange bøker i bokbutikken. Var karuseller nok til at gutten min var godt fornøyd.

Takk, Tanja V

Reisende som så på Lilleputthammer Familiepark, så også på

Har du vært i Lilleputthammer Familiepark? Del dine erfaringer!