“Typisk norsk”

Vurdert som nr. 2 av 7 ting å gjøre i Øyer
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Lilleputthammer i Hafjell er den eneste familieparken i Norge spesielt tilrettelagt for barn mellom 1 og 8 år. Her føler barna seg hjemme. I "den lille byen med det store hjertet" kan barna kjøre tog, biler, båter, karusell, pariserhjul, berg- og dalbane eller suse ned i Olas froskehopp. De kan boltre seg i klatretårn, hinderløype, på hoppepute og trampoliner. Inne i husene kan barna tegne, bygge, leke eller gå på kino. I Barnas Bokby kan de ble med på lesestund, og det spilles teater og show flere ganger daglig i den lille byen! I Lilleputthammer er vi opptatt av at barna skal føle glede og mestring innenfor trygge rammer.
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

En plass alle skal til men passer best til dem under skolealder. Dyrt uten skikkelig mat ( de kaller det hjemmelaget men det kommer ut av catering bokser

3  Takk, transalpbiker

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Fin liten park hvor de minste koste seg masse. Gode lekeområder, bra aktiviteter. Vennebyen-showet var populært.

Trekk for lite rene toaletter hvor flere var tomme for papir og såpe. Grei mat, men savnet flere sunne alternativer. Pluss for grillen.

Totalt sett anbefales dette.

Takk, KalEl2005
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde en dag på Lilleputthammer med barn på 2, 5 og 6 år. Været var strålende og alle storkoste seg hele dagen. Parken er ikke veldig stor, men mer enn stor nok. Det er ikke en park for større unger, men glimrende for små barn slik som våre. Mange aktiviteter og mye underholdning og show. Vennebyen-showet er et høydepunkt, men vær tidlig ute for å få en grei plass. Klatrepark, karuseller, butikker m.m. Anbefales sterkt for småbarnsfamilier.

1  Takk, Reisende_nordmann
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

To fantastiske dager i Lilleputthammer. Store og små synes det var topp. Hyggelige folk som jobbet der, rent og pent og mye moro for barnebarnet. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, Margareth R
Les flere anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2017

Bra og oversiktlig sted for familien, vi har to barn på 3 og 7 år som synes det var topp.
Tips: Hvis man er NAF-medlem får man 15% rabatt på inngangen for inntil 5 personer hvis man betaler i inngangen.
Har man Statoil/Circle K kopp for 2017, er det bare å ta med den, da er all kaffe i parken gratis.

2  Takk, Elmidd

Reisende som så på Lilleputthammer Familiepark, så også på

Har du vært i Lilleputthammer Familiepark? Del dine erfaringer!