Gøy for de små

Lilleputthammer er en perfekt familiepark for 3-6 år. Ikke så mange mennesker, så det er nesten... les mer

Anmeldt 2 uker siden
kjetilbj
Oslo, Norge
Moro for små😁

Anmeldt 2. august 2018
pettern2017

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi storkosa oss atter engang i Lilleputthammer. Nå er det 3 år siden sist vi var der, og vi hadde en like fin opplevelse denne gangen som sist. Denne parken er akkurat passe stor for små barn. Mer en nok å holde på med. Det er stas for barna å gå inn i disse små husene og mer enn nok andre ting å holde på med. Gullungene våre ville ikke ut fra parken, men det måtte vi når dem stengteVi er kun i parker når fellesferien er over. Det er så fint for da er det lite kø overalt. Hyggelig ungdom som jobber og er veldig hjelpsomme. Vi kommer tilbake hvis det kommer flere barnrbarn

Takk, Bente Anna R
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Passelig stor familiepark med mange aktiviteter også for de litt tøffere barn (froskehopp, berg og dalbane, klatreparken). Sirkus showet var veldig artig. Mattilbud er litt begrenset, spesielt etter høysesongen (juli). Hvis du er NAF medlem får du 15% rabatt på inngangsbilletter.

Takk, MauriceAG
Anmeldt 7. august 2018

En park som er passelig stor med aktiviteter som ikke skremmer de små. Selv for de som er litt "tøffe" er det noe de kan gjøre og kose seg med. I tillegg en artist i verdensklasse med sjongleringer og enhjulinger! Et fantastisk show med en kunstner som har en fabelaktig evne til å kommunisere, både gjennom sin egen kropp og verbalt, med voksne og barn! To dager, to besøk med to forskjellige barnebarn var ikke for mye. Det gav mersmak!

1  Takk, 246wasa
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Passet upperlig for oss som har en på 3 og en på 6år. Barna fikk lov til å prøve alt som gjør dagen veldig mye enklere. Nok å gjøre for en dag. Vennlig personal.

Takk, persteinarn
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Stoppet innom uten å ha planlagt på forhånd. Mye moro for en 3 åring. Ble bare noen timer ,men kunne sikkert vært der lenge. Noen steder litt preget av tidens tann. Spesielt biler og båter var moro.

Takk, pettern2017