Moro for små😁

Stoppet innom uten å ha planlagt på forhånd. Mye moro for en 3 åring. Ble bare noen timer ,men... les mer

Anmeldt 2. august 2018
pettern2017
Super park for barnehagebarna

Fin og oversiktlig park med mange ulike aktiviteter som passer barnehagebarna perfekt - stor stas... les mer

Anmeldt 1. august 2018
kristinefje
Oslo, Norge

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Flott park for barn. Vi hadde med barn fra 4-6 år. Det er 3. gangen de er der, og se syns det er like gøy hver gang. Intim koselig park med hyggelige ansatte og tilrettelagt for at voksen kan sette seg ned mens barna kjører karuseller, biler, hopper og har det fint.

Takk, 676helenem
Anmeldt 13. august 2018

I Denne parken er det mye å se/gjøre på et passe stort areale. klatreparken var genial for de små barna! bra underholdning å gøye karuseller for de mindre/middels store barna.. kosli liten by i midten av parken og greie priser! anbefales absolutt!

Takk, timasi85
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi storkosa oss atter engang i Lilleputthammer. Nå er det 3 år siden sist vi var der, og vi hadde en like fin opplevelse denne gangen som sist. Denne parken er akkurat passe stor for små barn. Mer en nok å holde på med. Det er stas for barna å gå inn i disse små husene og mer enn nok andre ting å holde på med. Gullungene våre ville ikke ut fra parken, men det måtte vi når dem stengteVi er kun i parker når fellesferien er over. Det er så fint for da er det lite kø overalt. Hyggelig ungdom som jobber og er veldig hjelpsomme. Vi kommer tilbake hvis det kommer flere barnrbarn

Takk, Bente Anna R
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Passelig stor familiepark med mange aktiviteter også for de litt tøffere barn (froskehopp, berg og dalbane, klatreparken). Sirkus showet var veldig artig. Mattilbud er litt begrenset, spesielt etter høysesongen (juli). Hvis du er NAF medlem får du 15% rabatt på inngangsbilletter.

Takk, MauriceAG
Anmeldt 7. august 2018

En park som er passelig stor med aktiviteter som ikke skremmer de små. Selv for de som er litt "tøffe" er det noe de kan gjøre og kose seg med. I tillegg en artist i verdensklasse med sjongleringer og enhjulinger! Et fantastisk show med en kunstner som har en fabelaktig evne til å kommunisere, både gjennom sin egen kropp og verbalt, med voksne og barn! To dager, to besøk med to forskjellige barnebarn var ikke for mye. Det gav mersmak!

1  Takk, 246wasa