Gøy for de små

Anmeldt 8. juni 2019
kjetilbj
Oslo, Norge
Nok å gjøre for små barn

Var på besøk i parken med barn på 18 mnd og 4 år. Kort vei fra parkeringsplassen til inngangen... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Campingmedbarn

Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Lilleputthammer er en perfekt familiepark for 3-6 år. Ikke så mange mennesker, så det er nesten ingen køer. Da kan man kjøre de ulike attraksjonene mange ganger. En passe stor berg- og dalbane som både 4- og 6-åringen synes var gøy.

Litt på minussiden; Parken begynner å bli slitt. Kan med fordel freshes opp litt.
Dårlig mat. Pølse, baguetter, toast. Det reklameres med grillmat, men den hadde tydeligvis ikke åpnet for sesongen. Vurder å ta med mat.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, kjetilbj
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Flott park for barn. Vi hadde med barn fra 4-6 år. Det er 3. gangen de er der, og se syns det er like gøy hver gang. Intim koselig park med hyggelige ansatte og tilrettelagt for at voksen kan sette seg ned mens barna kjører karuseller, biler, hopper og har det fint.

Takk, 676helenem
Anmeldt 13. august 2018

I Denne parken er det mye å se/gjøre på et passe stort areale. klatreparken var genial for de små barna! bra underholdning å gøye karuseller for de mindre/middels store barna.. kosli liten by i midten av parken og greie priser! anbefales absolutt!

Takk, timasi85
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi storkosa oss atter engang i Lilleputthammer. Nå er det 3 år siden sist vi var der, og vi hadde en like fin opplevelse denne gangen som sist. Denne parken er akkurat passe stor for små barn. Mer en nok å holde på med. Det er stas for barna å gå inn i disse små husene og mer enn nok andre ting å holde på med. Gullungene våre ville ikke ut fra parken, men det måtte vi når dem stengteVi er kun i parker når fellesferien er over. Det er så fint for da er det lite kø overalt. Hyggelig ungdom som jobber og er veldig hjelpsomme. Vi kommer tilbake hvis det kommer flere barnrbarn

Takk, Bente Anna R
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Passelig stor familiepark med mange aktiviteter også for de litt tøffere barn (froskehopp, berg og dalbane, klatreparken). Sirkus showet var veldig artig. Mattilbud er litt begrenset, spesielt etter høysesongen (juli). Hvis du er NAF medlem får du 15% rabatt på inngangsbilletter.

Takk, MauriceAG