Gøy for de små

Anmeldt 8. juni 2019
kjetilbj
Oslo, Norge
Perfekt for barn fra ca to år

Anmeldt 1 uke siden
FrkMT

Anmeldt 1 uke siden

Vi var her i fjor med et barn på 1,5 år. Da var det litt tidlig, men i år når hun er 2,5 år, er det perfekt! Mange fine aktiviteter og ikke for overveldende mtp. størrelse på parken. Ingen trafikk og oversiktlig. Deilig for mor og far når det ikke blir for stort.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, FrkMT
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Fin park hvor de minste kan utforske og prøve forskjellige aktiviteter. Bra at det er benker og bord overalt. Men parken bærer dessverre preg av at det er ungdommer i sommerjobb som jobber her. Underholdninger som lesestund, teater, sirkusskole og sirkus drives av blide, men uerfarne ungdommer som mangler kunnskap om innlevelse og formidling av historie til barn. Jeg får inntrykk av at de er såpass ukomfortable i rollen sin at det virker som de er pålagt en jobb de ikke ønsker. Anbefaler derfor å bruke tiden på lek i stedet for de underholdningsinnslagene som står på programmet.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, lineselven
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Lilleputthammer er en perfekt familiepark for 3-6 år. Ikke så mange mennesker, så det er nesten ingen køer. Da kan man kjøre de ulike attraksjonene mange ganger. En passe stor berg- og dalbane som både 4- og 6-åringen synes var gøy.

Litt på minussiden; Parken begynner å bli slitt. Kan med fordel freshes opp litt.
Dårlig mat. Pølse, baguetter, toast. Det reklameres med grillmat, men den hadde tydeligvis ikke åpnet for sesongen. Vurder å ta med mat.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, kjetilbj
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Flott park for barn. Vi hadde med barn fra 4-6 år. Det er 3. gangen de er der, og se syns det er like gøy hver gang. Intim koselig park med hyggelige ansatte og tilrettelagt for at voksen kan sette seg ned mens barna kjører karuseller, biler, hopper og har det fint.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 676helenem
Anmeldt 13. august 2018

I Denne parken er det mye å se/gjøre på et passe stort areale. klatreparken var genial for de små barna! bra underholdning å gøye karuseller for de mindre/middels store barna.. kosli liten by i midten av parken og greie priser! anbefales absolutt!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, timasi85