Gøy for de små

Lilleputthammer er en perfekt familiepark for 3-6 år. Ikke så mange mennesker, så det er nesten... les mer

Anmeldt 8. juni 2019
kjetilbj
Oslo, Norge
Morro for de minste

Anmeldt 4 uker siden
karlk854
Oslo, Norge

Anmeldt 4 uker siden

Parken er ikke veldig stort men for en på 2 og en på 4 var dette topp. Vi ble til showet på slutten og det falt også i smak.

Takk, karlk854
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Hadde med oss 2-åring som storkoste seg, for alt er tilrettelagt for de minste, og han følte en utrolig mestringsfølelse. Litt skummelt inne på sirkus.

Takk, 190kristins
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Var på besøk i parken med barn på 18 mnd og 4 år.
Kort vei fra parkeringsplassen til inngangen, ingen kø for å komme inn, tok med oss en tralle som stod like ved inngangen. Parken er såpass liten at tralle er ikke nødvendig med eldre barn.
4 åringen hadde masse å gjøre, kunne ta alt, og noe kunne hun ta aleine. Likte nok best berg og dalbanen, pariserhjul og klatreparken. Var dessverre akkurat for liten til å ta den store løypen (135cm med armene opp). Det var litt kjedelig.
Minsten koste seg med sandkasser og lekestativ, og være med på tog, biler og pariserhjul.
Vi hadde med lunsj, men prøvde grillbuffeen på slutten av dagen. Barn under 6år spiser gratis, 180 kr for voksne. Maten var helt grei, burger, kylling, pølse og svin, salat, potetsalat, tomat, paprika, agurk og mais.
Vi var veldig fornøyd med besøket. Litt dyr inngangspris, men valuta for pengene.

1  Takk, Campingmedbarn
Anmeldt 6. juli 2019

Vi var her i fjor med et barn på 1,5 år. Da var det litt tidlig, men i år når hun er 2,5 år, er det perfekt! Mange fine aktiviteter og ikke for overveldende mtp. størrelse på parken. Ingen trafikk og oversiktlig. Deilig for mor og far når det ikke blir for stort.

Takk, FrkMT
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Fin park hvor de minste kan utforske og prøve forskjellige aktiviteter. Bra at det er benker og bord overalt. Men parken bærer dessverre preg av at det er ungdommer i sommerjobb som jobber her. Underholdninger som lesestund, teater, sirkusskole og sirkus drives av blide, men uerfarne ungdommer som mangler kunnskap om innlevelse og formidling av historie til barn. Jeg får inntrykk av at de er såpass ukomfortable i rollen sin at det virker som de er pålagt en jobb de ikke ønsker. Anbefaler derfor å bruke tiden på lek i stedet for de underholdningsinnslagene som står på programmet.

Takk, lineselven