Fin opplevelse

5 åringen var veldig fornøyd, og da er foreldre også fornøyde. Var lite kø (heldige kanskje... les mer

Anmeldt 2. august 2021
steven h
Oslo, Norge
Første tur med mini

En fin dag og opplevelse med lille mini på 10 mnd. Hun lo og koste seg i de små husene. Og tok... les mer

Anmeldt 6. august 2020
monas517
Oslo, Norge

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Mye teknisk som er slitt. Terminaler og kassasystemer fungerer ikke. Kunne ikke betale tilbake for ikke levert vare. IKKE personalets skyld. Attraksjoner som ikke virket, men dette var det ingen info om, så folk sto i kø lenge til ingen nytte.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 831egiln
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Lek og morro dagen lang, og kort avstand mellom serveringssteder! Passer barnehagebarn og småskolebarn!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 710larspetterb
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte å ta hit istedenfor Hunderfossen med en 4 åring og det er vi glad for. Hun prøvde nesten alle karusellene men bumpebåtene falt mest i smak. Hyggelig med teater forestilling av og til. Toget fikk vi dessverre ikke tatt pga lang kø hele tiden. Å kjøpe en pose med sjøskjell og grave etter dem, var også populært. Vi spiste også på noen av spisestedene og det var også greit.
Dessverre fikk vi ikke med oss forestillingen på slutten - da var vi slitne etter en lang og varm dag.
Flott sted å ta med de aller minste barna!

Takk, Jenetur
Anmeldt 23. juli 2019

Parken er ikke veldig stort men for en på 2 og en på 4 var dette topp. Vi ble til showet på slutten og det falt også i smak.

Takk, karlk854
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Hadde med oss 2-åring som storkoste seg, for alt er tilrettelagt for de minste, og han følte en utrolig mestringsfølelse. Litt skummelt inne på sirkus.

1  Takk, 190kristins