Fin opplevelse

5 åringen var veldig fornøyd, og da er foreldre også fornøyde. Var lite kø (heldige kanskje... les mer

Anmeldt 3 dager siden
steven h
Oslo, Norge
Første tur med mini

En fin dag og opplevelse med lille mini på 10 mnd. Hun lo og koste seg i de små husene. Og tok... les mer

Anmeldt 6. august 2020
monas517
Oslo, Norge

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe bra opplevelse park for barna. Men har du cøliaki så blir du syk. Lyver om hva som er glutenfritt før du betaler. Sure og grinete bak disken når du venter på maten og spør om ting.
Frekke i tillegg.

Takk, yvonnesS6148YM
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to dager på Lillehammer der vårt hovedmål med turen var en dag på Hunderfossen, og bestemte oss like godt for å varme opp med en ettermiddag på Lilleputthammer før den store dagen. Det endte med full strekk og i krampe-tendenser i både lemmer, sjel og ikke minst lommebok!?!

Dette stedet trenger en do-over i Jan Thomas skala hva gjelder look and feel, og en oppgradering ala Ekstrem oppussing USA hva gjelder attraksjoner. Dette holder kanskje mål anno 1994, men verden er heldigvis gått videre siden den gang. Det er helt OK å holde ting lavterskel og småskala, men da må inngangsbillettprisen reflektere dette - ikke få oss til å føle at vi skulle ta steget inn i Lillehammers storstue!

PS! Tips til eiere; de penga dere brukte på «Lilleputthammer sangen» (som kan finnes på YouTube for de som er interessert) kunne vært lagt på en ny attraksjon.

Takk, Idagforever
Anmeldt 24. juli 2020

Dyrt for voksene. Mange folk tross covid-19. Slitt og utdatert. Ok lavterskel. Flere av husene var stengt. Greit med sitteplasser men det var lite koselig.

Takk, Henriette_Naess
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Alt for dyrt for utrolig slitt park. Passer kun for de minste barna. Vi hadde med en på 4. Både attraksjoner og miljø er svært slitt og utdatert. Det minner mer om en forfallen lekeplass. Dette stedet trenger et realt redesign både når det kommer til severdigheter og også for å lage «soner» som er koselige å oppholde seg. Nå er det en miks av trebenker og gamle hagemøbler med slitte sponsede parasoller.

Takk, ElisabethvonHirsch
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Artig plass for barn med mange aktivitetar, litt karusellar, klatrepark, cirkus, plassar å kjøpe mat m.m. Går fort ein dag her. Flott at alt er inkludert i inngangsbilletten (bortsett frå mat ).

2  Takk, ArneS82