Fin opplevelse

5 åringen var veldig fornøyd, og da er foreldre også fornøyde. Var lite kø (heldige kanskje... les mer

Anmeldt 3 dager siden
steven h
Oslo, Norge
Fint for barna

Veldig fin park for de minste barna. Masse sitteplasser rundt om i parken. Litt lange køer til... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Tiur12

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig slitt, og dårlig vedlikeholdt park. Dårlig på Covid-19 tiltak. Fikk inntrykk av at det var dårlig opplæring på de unge som
Jobbet i parken. Ungene koste seg, derfor ble det terningkast 3.

Takk, 950_ysteins
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Ser dere får mange tilbakemeldinger på at ting er slitt og utdatert.
Vi hadde med en på 1 og ei på 3.
Vi brukte hele dagen i parken, de små var kjempefornøyd og helt utkjørt etterpå.
For de har det ingenting å si hvordan ting ser ut så lenge lekene virker. :)
Vi voksne koste oss og hadde også en superfin dag. Sola strålte.
De ansatte var kjempehyggelige og imøtekommende.
Kommer tilbake, kanskje allerede neste sommer :)

1  Takk, 652_ysteini
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har elsket Lilleputthammer fra jeg var liten, men dessverre er parken så slitt og utdatert nå at det ikke er verdt pengene. Det er supert at det er til for de minste, men 1000kr for 2 voksne og en 4 åring, når det egentlig ikke er noe spesielt i parken man betaler for, er for dyrt. I tillegg er det idiotisk at prisen for voksne er såpass høy, når det eneste de voksne kan gjøre, er å gå etter barna og betale for alt de måååååå ha. Det er virkelig ikke en eneste ting som er i nærheten av å være interessant for voksne, så her burde de lære av Leos Lekeland og ta betalt for barna og la voksne gå gratis. Maten man får i parken er «fast food preget» og overpriset i forhold til kvaliteten. De ansatte tror jeg aldri har trekt på smilebåndene en dag i sitt liv, og det er veldig lite fokus på smittevern. Dessverre Lilleputthammer, men dere må ta noen drastiske grep og fornye både dere og maskoten betraktelig før jeg er villig til å betale for dette igjen.

Takk, thepusline
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe bra opplevelse park for barna. Men har du cøliaki så blir du syk. Lyver om hva som er glutenfritt før du betaler. Sure og grinete bak disken når du venter på maten og spør om ting.
Frekke i tillegg.

Takk, yvonnesS6148YM
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to dager på Lillehammer der vårt hovedmål med turen var en dag på Hunderfossen, og bestemte oss like godt for å varme opp med en ettermiddag på Lilleputthammer før den store dagen. Det endte med full strekk og i krampe-tendenser i både lemmer, sjel og ikke minst lommebok!?!

Dette stedet trenger en do-over i Jan Thomas skala hva gjelder look and feel, og en oppgradering ala Ekstrem oppussing USA hva gjelder attraksjoner. Dette holder kanskje mål anno 1994, men verden er heldigvis gått videre siden den gang. Det er helt OK å holde ting lavterskel og småskala, men da må inngangsbillettprisen reflektere dette - ikke få oss til å føle at vi skulle ta steget inn i Lillehammers storstue!

PS! Tips til eiere; de penga dere brukte på «Lilleputthammer sangen» (som kan finnes på YouTube for de som er interessert) kunne vært lagt på en ny attraksjon.

Takk, Idagforever