Destinia.com
Travelocity
Anmeldt 9. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

Anmeldt 8. oktober 2018

Hotellet ligger nær Hunderfossen og Lilleputthammer . Personalet i resepsjonen er vennlig.Det er mange aktiviteter for barn, til og med klatrevegg i rommet.Bassenganlegget er rent og tiltalende.Meget bra hotell for familier med små barn.

Takk, mmaehl

Hei Morfar 2018

Takk så mye for at dere valgte å besøke oss i høstferien. Og takk for at du har tatt deg tid til anmeldelse her på Tripadvisor. Hver eneste skoleferie har vi egne opplegg for barna. Det er blitt tatt veldig godt imot og det skal vi fortsette med. Takk for øvrig at du nevner vårt personale så positivt. De er virkelig helt unike alle sammen. Jeg er veldig stolt.

Håper vi ses snart igjen og tillater meg å nevne at de beste prisene finner du på hotellets egen nettside.

Med ønske om en fortsatt god høst. På gjensyn.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll. Hotelldirektør

Anmeldt 5. oktober 2018

Var på dette hotellet i forbindelse med gjennomreise. Kom på hotellet ved 20 tiden, måtte vente ganske lenge i resepsjonen før noen dukket opp og kunne booke oss inn. Da vi omsider fikk nøkkel og kom inn på rommet var det iskaldt på rommet, faktisk så kaldt at vi ikke kunne være der. Da vi omsider, fult påkledd med yttertøy fikk liv i panelovnen var det om å gjøre å få seg noe å spise. Restauranten på hotellet var tom, dette er jo ett litt dårlig tegn, men vi ba om menyen. Denne var helt lik menyen på de andre Scandic hotellene vi har besøkt og det er jo vell og bra, men med opplevelsen med slitent og kaldt rom bestemte vi oss for å spise på Pizza restauranten et steinkast unna. Når man da ser at vi begge spiste for prisen av en sammenlignet med hotellet var vi enige om at vi gjorde et godt pizza valg :-) Da vi kom tilbake til rommet var det noe varmere og vi kunne kaste yttertøyet. Kun en stol på hotellrommet som forøvrig er lite og utrivelig. Frokosten var en skuffelse, minimalt med bacon og forholdsvis lite pålegg. Nå er nok Scandic Hafjell litt "uheldig" da vi kommer fra opphold fra Scandic Lerkendal og Scandic Rock City i Namsos hvor både frokost og rom var i ypperste klasse. Scandic Hafjell har nok i sin tid (OL Lillehammer) vært et meget godt alternativ, men nesten 30 år etter OL er det på tide å fornye seg og følge med i tiden.
Det positive som kan nevnes er at de har mulighet for lading av EL bil, Dessverre er det kun 10 ampere så ladingen går alt for sent.
Velg et annet hotell om du er på de traktene.

Takk, JohnR501
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Har vært her en del ganger og trives, så jeg/ vi kommer sikkert igjen. Hotellet er trivelig, og det jeg har sett av betjening er hyggelig og forekommende. Bra.

Rommene er helt ok og i god stand. Fellesområdene er ‘’hotellmessig’’ trivelige.
Ved siste besøk bodde vi på et ‘’superior plus’’ rom, som var en god del større enn et vanlig dobbeltrom, og til bare noen få kroner ekstra. Anbefales.

Frokosten er rikholdig og delikat. Med varm og kald mat og godt brød. Pluss for varm leverpostei! Nam!

Dessverre(!) serverer de bare en kvart lusen baconstripe på et tørt stekt egg. Dette er ikke særlig lekkert når det ligger mer enn noen minutter. Dessuten er det knølent å bare servere bacon limt på et egg. Jeg liker bacon men ikke tørre stekte egg! Server stekt bacon i bakker for seg selv! Ikke vær så gjerrige! For denne utingen må det trekkes, det SKAL trekkes. Jeg trekker en hel TripAdvisor- prikk for dette. Skam dere!

Utover det er hotellet å anbefale.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, janbM4455CY

Hei JanB

Takk så mye igjen for deres besøk hos oss. Veldig hyggelig å lese at du har besøkt hotellet jevnlig. Det setter vi jo enormt stor pris på. Håper vi også kan få gleden av å besøke deg igjen. Takk for også for gode innspill vedr. bacon til frokost. Vi tar dine innspill til etterretning og vil steke opp litt ekstra som kan ligge i en skål ved siden av. Da kan man forsyne seg med litt ekstra.

Ser frem imot at du besøker oss igjen og full score / fem stjerner på neste anmeldelse.

Ønsker en fortsatt god høst.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll. Hotelldirektør