TripadvisorUSD 126
Orbitz.comUSD 126
Anmeldt 10. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Anmeldt 8. november 2018

Vi ankom hotellet ca kl 2200 og ble møtt av en hyggelig betjening. Hun smilte og ønsket oss velkommen. Hun ga oss noe info om hvor ting var plassert i bygget og avsluttet men hvor vi skulle går for å finne rommet vårt.
Inne på rommet ble vi skuffet. En type stol som ikke kunne brukes til stol og et bad som har stort behov for oppussing. Skittent og en del brunt i hjørnene inne i dusjen.
Utsikten fra vinduet var ikke mye å skryte av. Vi var plassert inni en bakgård slik at når vi tittet ut av vinduene, så vi rett i en hvit mur og ei trapp.
Frokosten var ok. Lite med brød så det ble skalker med pålegg til frokosten.
Det ble med denne ene natten her.

Romtips: Be om rom høyt oppe vist det er mulig.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, KayL1062

Hei Kay L

Først takk for at dere fant veien til Scandic Hafjell. Hyggelig å lese at dere ble tatt veldig godt imot. Alle våre 210 værelser gjennomgikk en betydelig renovering vår/sommer 2017. Det samme med badene så egentlig litt overrasket her. Vi har kvalitetssikret værelset og kan forsikre om at det ikke ligger igjen noen rester eller skitt. Vedr. utsikten, spør gjerne etter et værelse med utsikt opp mot alpinsenteret ved neste anledning. Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning, også til en frokost vi får jevnt over gode tilbakemeldinger på.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 9. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

Anmeldt 8. oktober 2018

Hotellet ligger nær Hunderfossen og Lilleputthammer . Personalet i resepsjonen er vennlig.Det er mange aktiviteter for barn, til og med klatrevegg i rommet.Bassenganlegget er rent og tiltalende.Meget bra hotell for familier med små barn.

Takk, mmaehl

Hei Morfar 2018

Takk så mye for at dere valgte å besøke oss i høstferien. Og takk for at du har tatt deg tid til anmeldelse her på Tripadvisor. Hver eneste skoleferie har vi egne opplegg for barna. Det er blitt tatt veldig godt imot og det skal vi fortsette med. Takk for øvrig at du nevner vårt personale så positivt. De er virkelig helt unike alle sammen. Jeg er veldig stolt.

Håper vi ses snart igjen og tillater meg å nevne at de beste prisene finner du på hotellets egen nettside.

Med ønske om en fortsatt god høst. På gjensyn.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll. Hotelldirektør