Booking.comUSD 126
FindHotelUSD 126
ScandicHotels.comUSD 127
CheapTicketsUSD 127
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Stort og flott hotell. Rommene er fine, det er super service blant personale og god mat i restauranten.
Det kan nevnes både treningsrom, svømmebasseng og fritidsrom med flere aktiviteter. Utenfor er det nærhet til flere spisesteder og skianlegg. Jeg har hatt 15-20 netter igjennom 2018 og har ikke vært misfornøyd 1 gang!

Takk, joachimn488
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei Joachim

Takk for deres anmeldelse av oss å Trip Advisor. Dette var veldig hyggelig. Vi skal gjøre vårt ytterste ved å ta godt vare på deg i 2019 også. Benytter anledningen å ønske en riktig god jul. Vi gleder oss til neste besøk.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 10. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Anmeldt 8. november 2018

Vi ankom hotellet ca kl 2200 og ble møtt av en hyggelig betjening. Hun smilte og ønsket oss velkommen. Hun ga oss noe info om hvor ting var plassert i bygget og avsluttet men hvor vi skulle går for å finne rommet vårt.
Inne på rommet ble vi skuffet. En type stol som ikke kunne brukes til stol og et bad som har stort behov for oppussing. Skittent og en del brunt i hjørnene inne i dusjen.
Utsikten fra vinduet var ikke mye å skryte av. Vi var plassert inni en bakgård slik at når vi tittet ut av vinduene, så vi rett i en hvit mur og ei trapp.
Frokosten var ok. Lite med brød så det ble skalker med pålegg til frokosten.
Det ble med denne ene natten her.

Romtips: Be om rom høyt oppe vist det er mulig.
Takk, KayL1062

Hei Kay L

Først takk for at dere fant veien til Scandic Hafjell. Hyggelig å lese at dere ble tatt veldig godt imot. Alle våre 210 værelser gjennomgikk en betydelig renovering vår/sommer 2017. Det samme med badene så egentlig litt overrasket her. Vi har kvalitetssikret værelset og kan forsikre om at det ikke ligger igjen noen rester eller skitt. Vedr. utsikten, spør gjerne etter et værelse med utsikt opp mot alpinsenteret ved neste anledning. Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning, også til en frokost vi får jevnt over gode tilbakemeldinger på.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 9. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018