Official Hotel
ScandicHotels.com
Travelocity
Anmeldt 14. januar 2019

Godt familiehotell i kort kjøreavstand (4-5 minutter) fra Hafjell skisenter. Hyggelig betjening med høy toleranse overfor barn, hotellet har lekerom og aktiviteter tilrettelagt for små og store, blant annet basseng.God frokost og a la carte restaurant. Noe slitte rom, men rommene er til gjengjeld tilpasset familier.Godt med parkeringsplasser, også ladeplasser for elbil. Smørerom med utstyr. Anbefales om man skal en helg med familien til Hafjell skisenter.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Klemmetsen
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei Klemmetsen

Så hyggelig at dere fant veien til Scandic Hafjell. Det setter vi enormt stor pris. Vi forsøker så godt vi kan å legge til rette for aktive, så vel som barnefamilier, men også kurs og konferanser. I 2019 skal vi høyne frokosten videre med flere veganske tilbud. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Kom gjerne tilbake til sommeren med all muligheter og tilbud som foreligger da også.

Aller beste hilsener
Team Scandic Hafjell
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 16. desember 2018

Fantastisk frokost, utrolig fine folk som jobber der! Rommet var fine og rene! Helt ok svømmebasseng, men utrolig fin beliggenhet mtp hafjell skiløypene!Kommer definitivt tilbake igjen!Avslappet stemning og mye godt humør!:)

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Odyssey07790509783
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Dette er et hotel som har topp personal, god mat og veldig god service innstilling og imøtekommende. Skal reise på hotellet flere ganger i fremtiden når jeg er i disse traktene. Kjempe flott hotel. Skal du ut å reiser enten det være alene, forretning eller familie må du reise til dette hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Klovnen
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei Klovnen.

Takk for deres besøk og deres tilbakemelding her på Tripadvisor.
Hyggelig og ikke minst motiverende.

Håper vi ser deg igjen i 2019. Riktig godt nytt år.

Aller beste hilsener Team Scandic Hafjell
Erik Fostervoll. Hotelldirektør

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Stort og flott hotell. Rommene er fine, det er super service blant personale og god mat i restauranten.
Det kan nevnes både treningsrom, svømmebasseng og fritidsrom med flere aktiviteter. Utenfor er det nærhet til flere spisesteder og skianlegg. Jeg har hatt 15-20 netter igjennom 2018 og har ikke vært misfornøyd 1 gang!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, joachimn488
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei Joachim

Takk for deres anmeldelse av oss å Trip Advisor. Dette var veldig hyggelig. Vi skal gjøre vårt ytterste ved å ta godt vare på deg i 2019 også. Benytter anledningen å ønske en riktig god jul. Vi gleder oss til neste besøk.

De aller beste hilsener
Erik Fostervoll, Hotelldirektør

Anmeldt 10. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erik F, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018