Booking.comUSD 127
ScandicHotels.comUSD 127
Orbitz.comUSD 126
CheapTicketsUSD 126
Anmeldt 9. juli 2020

Var der med to barn (3 og 6 år) midt i koronatiden, og synes de særlig avviklet frokosten på en god måte med fastsatte tider. Hyggelig og behjelpelige ansatte, og alt var rent og fint. Ungene synes det var helt topp med eget spillrom og svømmebassen.

Takk, mkonstali
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er godt å høre at personalet var hjelpsomme og hyggelige. Vi bestreber oss etter å yte god service.

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Kanskje ikke det lureste hotellet på sommeren, men vi skulle ha en enkel og rimelig overnatting på veien videre nordover. Dette er i koronatiden, nesten alle spritpunktene på hotellet var tomme, selv den ved inngangen! Utrolig dårlig uteområde, ikke engang en krakk ved inngangsdøra! Og et hotell som diskriminerer de som vil ha en sigarett! Røyker ikke selv, men de er vel betalende gjester de også. Ellers så uteområdene skikkelig ustelte ut! Koster ikke mye og gjøre noe med det! Dårlig frokost!

1  Takk, tores694

Hei,
Takk for tilbakemeldingen av ditt opphold. Vi tar dine betraktninger med oss videre i arbeidet med å utvikle hotelldriften.

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 5. juli 2020

Kombinasjonen av corona-situasjon og nedbemanning ga oss et kaotisk inntrykk av hotellet. Dårlig avvikling av middagsbestilling (kun 1 på jobb, 400 gjester) og dårlig avvikling av frokost. Mye venting. Ukoselig restaurantområde og iskaldt vann i bassenget. Pluss for beliggenhet og veldig hyggelig (men overarbeidet) personale. Gode senger og fint rom!

Takk, evylonne

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.
Vi tar dette på største alvor og har gjort endringer på vårt buffetoppsett, økt antall ansatte på jobb, samt endret tider slik at færre slipper inn om gangen for at dette ikke skal skje igjen. Vi har tydelige og strenge retningslinjer for å ivareta dette, og gjør vårt ytterste for at gjester og ansatte skal ha det trygt hos oss.
Vi beklager på det sterkeste at denne situasjonen oppsto.

Mvh Anne-Mette, Hotel Manager

Anmeldt 27. juni 2020

Super service! Fikk oppgradert rom uten ekstra kostnad. Rommet vi i utgangspunktet hadde fått var lite for fire personer, men ingen problem. Hyggelig betjening som ville vi skulle ha et bra opphold. Fikk også super frokost pakker. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, familietur2020

Hei