TripadvisorUSD 165
eDreamsUSD 165
Orbitz.comUSD 165
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Booking:
Opplever at kontroll er fraværende allerede ved booking av hotellrom. Vi ønsker connected rooms da vi er familie på 6 og har tre dobbeltrom. Etter utveksling av e-post hele tre ganger mange dager før ankomst får vi noen timer før ankomst endelig bekreftet at dette var i orden. Ved innsjekk samme kveld fikk oppleve at dette ikke var i orden. Skuffende og ikke uproblematisk.

Mat:
Vi ser også at mat som kjøpes nede i restauranten fraktes rykende og klar for servering via/om kø av våte gjester og nye hotellgjester i resepsjonen, noe som er en forunderlig praksis uavhengig av korona eller ei.

Frokost:
Hotellet har også en frokostsal hvor betjening gjør så godt de kan, men som dessverre tidvis ser ut som en slagmark.

Rom:
Det reklameres med nyrenoverte rom, noe som stemmer og vi tenker dette ser bra ut og fungerer godt. Det er derimot fortsatt baderom i fra 80 eller 90-tallet, eller tidligere noe som trekker noe ned.
Gode senger og rommene oppleves som ryddig og kule.

Lobby:
Noe hektisk og kaotisk lobby med med lett blanding av badegjester, hotellgjester, matretter inn og ut.
Restauranten og baren som også er i samme rom er en blanding av gamerom, barnekino og bar.. en salig og merkelig miks.

Takk for oss:
En stor takk til dere som jobber på hotellet, vi ser dere gjør så godt dere kan, men det ser ut til at det ikke er lagt opp til at dere skal lykkes.

Våre erfaringer tilsier at vi ikke kan anbefale dette hotellet videre.

2  Takk, Tbhxyz
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei,

Takk for tilbakemeldingen av ditt opphold. Vi tar dine betraktninger med oss videre i arbeidet med å utvikle hotelldriften.
Det er godt å høre at personalet var hjelpsomme og hyggelige. Vi bestreber oss etter å yte god service.

Anmeldt 9. juli 2020

Var der med to barn (3 og 6 år) midt i koronatiden, og synes de særlig avviklet frokosten på en god måte med fastsatte tider. Hyggelig og behjelpelige ansatte, og alt var rent og fint. Ungene synes det var helt topp med eget spillrom og svømmebassen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mkonstali

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Kanskje ikke det lureste hotellet på sommeren, men vi skulle ha en enkel og rimelig overnatting på veien videre nordover. Dette er i koronatiden, nesten alle spritpunktene på hotellet var tomme, selv den ved inngangen! Utrolig dårlig uteområde, ikke engang en krakk ved inngangsdøra! Og et hotell som diskriminerer de som vil ha en sigarett! Røyker ikke selv, men de er vel betalende gjester de også. Ellers så uteområdene skikkelig ustelte ut! Koster ikke mye og gjøre noe med det! Dårlig frokost!

1  Takk, tores694

Hei,

Anmeldt 6. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 5. juli 2020

Kombinasjonen av corona-situasjon og nedbemanning ga oss et kaotisk inntrykk av hotellet. Dårlig avvikling av middagsbestilling (kun 1 på jobb, 400 gjester) og dårlig avvikling av frokost. Mye venting. Ukoselig restaurantområde og iskaldt vann i bassenget. Pluss for beliggenhet og veldig hyggelig (men overarbeidet) personale. Gode senger og fint rom!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, evylonne

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold.
Vi tar dette på største alvor og har gjort endringer på vårt buffetoppsett, økt antall ansatte på jobb, samt endret tider slik at færre slipper inn om gangen for at dette ikke skal skje igjen. Vi har tydelige og strenge retningslinjer for å ivareta dette, og gjør vårt ytterste for at gjester og ansatte skal ha det trygt hos oss.
Vi beklager på det sterkeste at denne situasjonen oppsto.

Mvh Anne-Mette, Hotel Manager