Booking.comUSD 127
ScandicHotels.comUSD 127
Destinia.comUSD 139
Anmeldt 19. juli 2020

Hotellet og rommene begynner å bli slitt. Pluss for badekar. Putene kan vel best beskrives som slappe.
Noen uapettitelige flekker på stoler og senger.
Litt for kaldt vann for barn i svømmehallen. Søppeldunk og askebeger plassert rett under vinduet vårt.
Pga restriksjoner i frokostsalen valgte vi matpakker. Første dagen var det både grovbrød og rundstk, dagen etter fikk vi kun loff!! Lite mettende, ei heller sunt. Hyggelige og hjelpsomme ansatte, fin beliggenhet ift butikk, Lilleputthammer og Lekeland.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, verass2020
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi tar med oss både ris og ros videre i utviklingen av vårt hotell.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening i resepsjon og restauranten. Eller lite med «hei» etc. fra øvrig personell. Det gir jo vanligvis en bekreftelse på at alt ikke er på stell.
Fint rom men slitt og et bad som burde vært bedre rengjort.
Bra gjennomført frokost ut i fra forutsetningene med Covid.
Grei snackbar i resepsjon.
Spiste middag i baren. Sløv betjening og servering. Kjedelig mat. Dårlig pizza.
Slitent spillerom, men bra med storskjerm og filmer for de minste.
Kaos og skittent i bassenget. Virkelig ikke bra!
Bra beliggenhet til dagligvare og andre serveringssteder. 3 min å kjøre til Hunderfossen. 10-15 min til trivelige Lillehammer.

1  Takk, Adventures67

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok overnatting. Ba om å få badekar, noe vi fikk! Likevel var det uhyggelig at det ved ankomst å store svarte hår i badekaret. Ellers manglet frokosten bacon, og scandic hafjell er nok ikke et hotell jeg hadde dratt på med mindre jeg hadde barn og var forberedt på støy! Positivt var det at betjeningen var hyggelige og hjelpsomme! Og at hotellet nå nærme E6. Styr unna restauranten utenfor ved parkeringen, spis heller på hotellet :-)

Takk, 757mathiasm

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er godt å høre at personalet var hjelpsomme og hyggelige. Vi bestreber oss etter å yte god service.

Anmeldt 11. juli 2020

Ble møtt med en varm velkomst og ett godt inntrykk. Og også frokosten synes jeg var godt gjennomført med tiltakene som var gjort!

Hadde bestilt rom for 4 og fikk kun sengeplass og puter for 3.

Jeg og fruen prøvde biffen på a la carte på kvelden,den bestilte vi M- men etter en god stund fikk vi da servert rene skosålen, Dette sa jeg i fra om men fikk da beskjed i en kvass og uakseptabel tone om at vi fikk hva vi hadde bestilt. Diskuterte litt med servitøren men måtte sette ned foten og si klart ifra om at dette ikke var grei oppførsel. Mer drikke på bordet som en "beklagelse". Selv ba jeg ikke om noe ting ekstra ei heller ikke ny mat men mener en ordentlig håndtering av situasjonen og en respektiv unnskyldning hadde vært på sin plass.

Synes også det å kalle seg "barnehotel" er noenlunde drøyt da det eneste vi fant av ting for barn å gjøre var å få sin gratis is i resepsjonen (veldig fint og stort pluss) og ett lite rom med bare automatmaskiner som sluker tom lommeboka.

Stor takk til resepsjonistene for en hyggelig velkomst og utsjekk for både barn og voksen. Men ellers neitakk vi kommer ikke tilbake.

Takk, 291stianv

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Booking:
Opplever at kontroll er fraværende allerede ved booking av hotellrom. Vi ønsker connected rooms da vi er familie på 6 og har tre dobbeltrom. Etter utveksling av e-post hele tre ganger mange dager før ankomst får vi noen timer før ankomst endelig bekreftet at dette var i orden. Ved innsjekk samme kveld fikk oppleve at dette ikke var i orden. Skuffende og ikke uproblematisk.

Mat:
Vi ser også at mat som kjøpes nede i restauranten fraktes rykende og klar for servering via/om kø av våte gjester og nye hotellgjester i resepsjonen, noe som er en forunderlig praksis uavhengig av korona eller ei.

Frokost:
Hotellet har også en frokostsal hvor betjening gjør så godt de kan, men som dessverre tidvis ser ut som en slagmark.

Rom:
Det reklameres med nyrenoverte rom, noe som stemmer og vi tenker dette ser bra ut og fungerer godt. Det er derimot fortsatt baderom i fra 80 eller 90-tallet, eller tidligere noe som trekker noe ned.
Gode senger og rommene oppleves som ryddig og kule.

Lobby:
Noe hektisk og kaotisk lobby med med lett blanding av badegjester, hotellgjester, matretter inn og ut.
Restauranten og baren som også er i samme rom er en blanding av gamerom, barnekino og bar.. en salig og merkelig miks.

Takk for oss:
En stor takk til dere som jobber på hotellet, vi ser dere gjør så godt dere kan, men det ser ut til at det ikke er lagt opp til at dere skal lykkes.

Våre erfaringer tilsier at vi ikke kan anbefale dette hotellet videre.

2  Takk, Tbhxyz

Hei,

Takk for tilbakemeldingen av ditt opphold. Vi tar dine betraktninger med oss videre i arbeidet med å utvikle hotelldriften.