TripadvisorUSD 117
eDreams
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 2. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2020

Det hang et brukt håndkle og ikke tømt søppelkasse på badet da vi kom. Illeluktende teppe som luktet muggent og fuktig. Unngå rom i tredje etasje pga stedvis lavt tak. Unngå rom ut mot E6. Helt umulig å sove med åpent vindu og da ble det svært dårlig luft på rommet.

1  Takk, spring1970
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei,
Takk for tilbakemeldingen av ditt opphold. Vi har klare rutiner som skal følges for renhold, men her har det nok dessverre blitt en glipp på disse, så derfor viktig med din konstruktiv tilbakemelding for oss.Vi tar dine betraktninger med oss videre i arbeidet med å utvikle hotelldriften.

Mvh
Scandic Hafjell