Destinia.com
Travelocity
ScandicHotels.comUSD 103
Anmeldt 4. august 2020

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening i resepsjon men det stoppet med det. Det var flekker på møbler og tepper overalt i fellesareal. Overfylt frokostsal selv om vi ble spurt om når vi ville spise grunnet corona. Hotellet trenger definitivt vedlikehold.

1  Takk, olais2020
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er godt å høre at personalet var hjelpsomme og hyggelige. Vi bestreber oss etter å yte god service.

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 2. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com