ScandicHotels.com
Official Hotel
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Skittent rom, MYE støv på både rom og lekerom for barn, tyggisklyser her og der. Pute trekk, dyner og laken blei aldri skiftet ut. Her har du noen bilder som vi har tatt. Flekk med barne mat som babyen søkte før vi gikk til frokost.maten er stikke å hoppe i tak heller. Kaldt eggerøre som ser ut som en blokk med egg. Skitten kopper og ødelagte kaffe kopper.is kaldt basseng og mye folk der heletiden. Men servis er toppen av alt(terning kast 6), både resepsjonist og servitører. Kokken må være lei å være på jobb. Mat er ikke i nærheten av terning kast 3. Hotellet burder stenger ned å a en ned vask og går gjennom covid19 regler. Opplevde at smittevern ikke ble overholdt av gjester og ansatte. Kommer ikke til å bruke dette hotellet igjen. Gir 2 for de servis gjorde jobben sin. Ellers er det 0/smak 1..

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ChefStian
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er godt å høre at personalet var hjelpsomme og hyggelige. Vi bestreber oss etter å yte god service.
Vi tar med oss dine synspunkter videre i utviklingen av hotelldriften.

Anmeldt 4. august 2020

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening i resepsjon men det stoppet med det. Det var flekker på møbler og tepper overalt i fellesareal. Overfylt frokostsal selv om vi ble spurt om når vi ville spise grunnet corona. Hotellet trenger definitivt vedlikehold.

1  Takk, olais2020

Hei