eDreamsUSD 126
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Overnattet 4 netter på dette hotellet. Hyggelig og Service innstilte personal i resepsjon, men annet personell var så som så.. Hygiene var heller ikke bra, spesielt med tanke på den pågående COVID-19 pandemien vi står ovenfor. Det var flekker på teppene overalt, spesielt en spy lignende flekk av noe som så ut som rødvin rett ved sengen. Den var ikke fjerne eller ble fjernet under oppholdet. De vasket heller ikke sengetøyet i løpet av oppholdet.. Noe som veldig ekkelt og hadde forventet bedre renhold i disse tider. Det er vanlig med litt søl med smp barn og da hadde jeg forventet ren seng til dagen etter..Den siste dagen ble også håndkleene bare slengt på toalett.. Ikke engang hengt opp føltes ikke veldig trygt å være her med tanke på smitte.. Badebasenge på hotellet var kaldt og det var ingen rutine for rullering i basene annet enn Max antall på 10 personer av gangen.syntes det burde vært mer kontroll fra personalets side. Ikke var det såpe i dispenseren på de på ynkelige dusjene som var der heller.. Gjestene ellers på hotellet var også dårlig på avtand. Og siden det var trangt ved resepsjonen ble det fort veeeldig trangt der. Umulig å overholde noen avstand sånn det var lagt opp til fra hotellets side. På frokosten fikk men utdelt tider for mat men frokosten ellers var som en vanlig hotell frokost. Helt kaos, overfylt og for det meste buffe. Veldig skuffet over oppholdet!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, monas517
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Setter pris på rosende ord om vår resepsjon. Beklager så mye at renholdet ikke var tilstrekkelig utført, her har vi klare rutiner som skal følges. Vi tar med oss både ros og ris videre.

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Skittent rom, MYE støv på både rom og lekerom for barn, tyggisklyser her og der. Pute trekk, dyner og laken blei aldri skiftet ut. Her har du noen bilder som vi har tatt. Flekk med barne mat som babyen søkte før vi gikk til frokost.maten er stikke å hoppe i tak heller. Kaldt eggerøre som ser ut som en blokk med egg. Skitten kopper og ødelagte kaffe kopper.is kaldt basseng og mye folk der heletiden. Men servis er toppen av alt(terning kast 6), både resepsjonist og servitører. Kokken må være lei å være på jobb. Mat er ikke i nærheten av terning kast 3. Hotellet burder stenger ned å a en ned vask og går gjennom covid19 regler. Opplevde at smittevern ikke ble overholdt av gjester og ansatte. Kommer ikke til å bruke dette hotellet igjen. Gir 2 for de servis gjorde jobben sin. Ellers er det 0/smak 1..

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ChefStian

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er godt å høre at personalet var hjelpsomme og hyggelige. Vi bestreber oss etter å yte god service.
Vi tar med oss dine synspunkter videre i utviklingen av hotelldriften.

Anmeldt 4. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening i resepsjon men det stoppet med det. Det var flekker på møbler og tepper overalt i fellesareal. Overfylt frokostsal selv om vi ble spurt om når vi ville spise grunnet corona. Hotellet trenger definitivt vedlikehold.

1  Takk, olais2020

Hei