veronicag1990
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anne-Mette Moldal, General ManagerScandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. aug. 2020
Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.

kr 1 977
0.3 km fra Scandic Hafjell
Gratis parkering
Room with a view in the second floor.
kr 2 312
Fullt refunderbart
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
  • Booking.com
    kr 2 312
1.0 km fra Scandic Hafjell
Gratis parkering
Ski in ski out from the apartments in Hafjell
    kr 4 062
      1.3 km fra Scandic Hafjell
      Se flere hoteller i Øyer
      Anmeldt 10. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Sommeravslutningen ble ikke helt som vi drømte om desverre og vi avslutter vårt 3 dagers forhåndsbetalte opphold etter 1 natt. Dette var dessverre bortkastede penger. Ble tatt godt i mot og fikk en raskt og problemfri innsjekking, men rommet var lite, senga til 7 åringen var en slags sammenleggbar stol som han nektet å sove i, telefonen virket ikke og TV’n hadde mye pågående signalfeil hvor bilde frøys hele tiden. I tillegg er der mye støy fra veien, og vinduene er nødt til å være åpne da det ikke finnes annen ventilasjon, og heller ikke på badet. Omgivelsene og hotellets fasiliteter forøvrig er fine og har ingen ting å klage på her. Men er du avhengig av et godt rom med litt plass mer en det en 3.klasses lugar i bunnen av Danskebåten- ikke sov her!

2  Takk, jorare
      Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Overnattet 4 netter på dette hotellet. Hyggelig og Service innstilte personal i resepsjon, men annet personell var så som så.. Hygiene var heller ikke bra, spesielt med tanke på den pågående COVID-19 pandemien vi står ovenfor. Det var flekker på teppene overalt, spesielt en spy lignende flekk av noe som så ut som rødvin rett ved sengen. Den var ikke fjerne eller ble fjernet under oppholdet. De vasket heller ikke sengetøyet i løpet av oppholdet.. Noe som veldig ekkelt og hadde forventet bedre renhold i disse tider. Det er vanlig med litt søl med smp barn og da hadde jeg forventet ren seng til dagen etter..Den siste dagen ble også håndkleene bare slengt på toalett.. Ikke engang hengt opp🤮 føltes ikke veldig trygt å være her med tanke på smitte.. Badebasenge på hotellet var kaldt og det var ingen rutine for rullering i basene annet enn Max antall på 10 personer av gangen.syntes det burde vært mer kontroll fra personalets side. Ikke var det såpe i dispenseren på de på ynkelige dusjene som var der heller.. Gjestene ellers på hotellet var også dårlig på avtand. Og siden det var trangt ved resepsjonen ble det fort veeeldig trangt der. Umulig å overholde noen avstand sånn det var lagt opp til fra hotellets side. På frokosten fikk men utdelt tider for mat men frokosten ellers var som en vanlig hotell frokost. Helt kaos, overfylt og for det meste buffe. Veldig skuffet over oppholdet!

Takk, monas517

Hei,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Setter pris på rosende ord om vår resepsjon. Beklager så mye at renholdet ikke var tilstrekkelig utført, her har vi klare rutiner som skal følges. Vi tar med oss både ros og ris videre.

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Skittent rom, MYE støv på både rom og lekerom for barn, tyggisklyser her og der. Pute trekk, dyner og laken blei aldri skiftet ut. Her har du noen bilder som vi har tatt. Flekk med barne mat som babyen søkte før vi gikk til frokost.maten er stikke å hoppe i tak heller. Kaldt eggerøre som ser ut som en blokk med egg. Skitten kopper og ødelagte kaffe kopper.is kaldt basseng og mye folk der heletiden. Men servis er toppen av alt(terning kast 6), både resepsjonist og servitører. Kokken må være lei å være på jobb. Mat er ikke i nærheten av terning kast 3. Hotellet burder stenger ned å a en ned vask og går gjennom covid19 regler. Opplevde at smittevern ikke ble overholdt av gjester og ansatte. Kommer ikke til å bruke dette hotellet igjen. Gir 2 for de servis gjorde jobben sin. Ellers er det 0/smak 1..

Takk, ChefStian

Hei
      Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
      Det er godt å høre at personalet var hjelpsomme og hyggelige. Vi bestreber oss etter å yte god service.
      Vi tar med oss dine synspunkter videre i utviklingen av hotelldriften.

Anmeldt 4. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels