Scandic Hotels
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
0.3 km fra Scandic Hafjell
Gratis parkering
Room with a view in the second floor.
  • ZenHotels.com
    kr 2 098
1.0 km fra Scandic Hafjell
  • Vio.com
1.4 km fra Scandic Hafjell
5.2 km fra Scandic Hafjell
Gratis parkering
Ski in ski out from the apartments in Hafjell
0.9 km fra Scandic Hafjell
1.3 km fra Scandic Hafjell
Se flere hoteller i Øyer
Anmeldt 17. august 2020

Anmeldt 11. august 2020

Vi hadde ett veldig bra opphold her i Juli.
Veldig bra mottagelse i resepsjonen når vi ankom hotellet, bra førsteinntrykk og det er viktig.
Vi hadde noen tilleggs ønsker ved ankomst, og det ble ordnet på strak arm.
Rommet var rent og ryddig, det bør nok ha f.eks. aircondition på rommene da det kan bli varmt om sommeren.
Nå hadde ikke vi vindu mot E6, så vi hadde vinduet åpent.

Nå ligger hotellet veldig fint til med tanke på flere aktiviteter i området.

Frokosten manglet egg og bacon, ellers så var det bra utvalg av både brød, rundstykker og pålegg.
Buffèt har jo vært forbudt nå frem til 15/7 pga covid-19, så frokost tilbudet var akseptabelt
Veldig bra med forskjellige tider vedr. frokost pga covid- 19, bordene ble ryddet raskt og trengte man noe så ble det ordnet.

Viktig at de ansatte påpeker at voksne mennesker må ta antibac før de går inn i frokostsalen, ( burde være unødvendig ) men noen tror jo at de er udødelige.

Svømmebassenget hadde en restriksjon på 10 stk. i vannet, dette ble ikke overholdt Det var ansatte innom som sjekket men ingen kommentar ble gitt.
Det er lov å snakke til folk:).
Nå er det jo selvfølgelig ikke nødvendig å invitere hele slekta ned i bassenget fordi barnebarnet skal bade litt.
Men når folk ikke klarer å tenke selv så må de irettesettes.

Veldig fornøyd med oppholdet, og vi kommer tilbake .

Takk, geira981
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei,

Takk for din konstruktive tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. august 2020

Det var mye rødalger i dusjens fuger, fikk tilbud om bytte av rom, dusjen i dette rommet var ikke noe bedre! Ble veldig skuffet, for jeg planlegger en tur for storfamilien med barn og barnebarn. Vi hadde lyst å bruke dette hotellet.

Takk, farm0r5

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det er viktig for oss. Jeg beklager at renholdet på badet ikke var utført på en tilfredsstillende måte, dette vil jeg følge opp internt hos oss.

Anmeldt 10. august 2020

Jeg har aldri vært borti et mer støyete hotell. Tross korona: fullt. Av støyete, overtrøtte og sutrete barn. Våre unger som prøvde å legge seg til vanlig leggetid fikk ikke sove fordi det var så bråkete. Rommet var varmt, så vinduene måtte jo stå oppe.
Noen coronatiltak var iverksatt, men feks selvbetjening av braincooler og is er vel ikke helt innafor?
Skuffa over mangel på bacon til frokost.
Det var synd, for hotellet har fin beliggenhet og mye for unga! Resepsjonsgutten var veldig hyggelig :)

Takk, veronicag1990

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com