Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 106
Booking.comUSD 106
Priceline
Anmeldt 24. august 2020

Veldig lyst, trivelig og fint, savnet dog Viasat4 (V4) og TV3 på rommet, av uviss grunn, men meget hyggelig. Ganske så bra på smittevern, men var veldig mange i for stor tetthet under frokosten. Alt i alt kommer vi gjerne tilbake hit ved neste anledning.

Takk, Hans T
Anmeldt 23. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 18. august 2020

Hotellet er noen år gammelt. Det var mye folk da vi var der, og det kunne vi og se på renholdet i fellesområder. Heisen midt i bygget var direkte skitten, selv om vi ser at den er vanskelig å holde ren. På andre felt forsøkte betjeningen å tilfredsstille smittevernkravene som var der de dagene.
En blokkert branndør observerte vi, sa i fra om, og neste gang vi passerte, var den ryddet.

Ellers opplyste man om at restauranten hadde stengt en av dagene vi var der, og nabobedrift ble anbefalt. Bra. Det var en trivelig pizzeria som vi var på to dager. Frokosten var helt grei i gode støydempede lokaler.
Hvis man setter seg litt inn i hvor man er i landet, finner man sommerstid aktivteter for store og små innenfor 3-4 mil.

1  Takk, Trond S
Anmeldt 17. august 2020

Meget fornøyd med hotellet.
Det var god frokost, fine hotellrom, god kvalitet, og ikke minst, utrolig god service.
Den er kjempe nær til parkene i området, og har mange fasiliteter når butikker gjelder.
Anbefaler den stert!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com