View deal
Trip.comUSD 119
Anmeldt 19. januar 2021

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldt 7. januar 2021 via mobile enheter

Vi var der mellom 31.12 og 2.01. Frokost var inkludert i prisen. Å booke et bord til frokosten til et bestemt tidspunkt er bare tull. Folk kommer inn i restauranten når de vil, ingen som bryr seg at køen til buffé går mellom bord hvor andre sitter og spiser, hvor det absolutt ikke var én meters avstand.Hvordan kan dere Scandic la så mange folk være i restauranten deres?? Det var ingen frokost for oss da! Vi valgte å spise i et annet sted. Tryggheten er det viktigste for oss men tydeligvis ikke for Scandic.I tillegg lurer jeg på grunnen til å ha buffé. Har Scandic ingen smitteverntiltak? Hotellet virket overfylt med folk til tross for coronaviruset. Før vi booket rom så hadde vi forventninger at hotellet skal begrense antall gjester også trodde vi at vi kan føle oss trygge. Jeg kan si at det var en grusom opplevelse og vi kommer aldri tilbake igjen

Takk, PaulaAnna
Anmeldt 30. desember 2020

Meget godt fornøyd med romjulsoppholdet. Hyggelig og serviceinnstilte betjening,meget god mat,denne gang buffe. Rengjøring meget god overalt. Meget bra i forhold til smittevern . Absolutt hotel som kan anbefales

Takk, Quest66894654140
Anmeldt 28. desember 2020