Trip.com
ScandicHotels.comUSD 121
Anmeldt 18. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anne-Mette Moldal, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Gammelt å slitt.
Hadde familierom i 2.etg. Dette var veldig lite for en familie på 4. Rom ca 12kvm, veldig slitt bad. Med unger på 1 og 3 år (reiseseng) er dette for trangt.
Eneste positive med rom, gode senger.
Elendig service i loungen/baren.
Ok frokost (som man forventer i Norge).

Takk, globebuster
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding..

Anmeldt 14. juli 2021

Fungerte veldig bra for en familie på fire. Vi hadde bestilt Superior, men fikk et family four rom, og det var en fin løsning for vår familie med to enkle etasjesenger til barna. Alle sov godt, selv om det var varmt også på nattestid. God frokostbuffét for store og små, og hyggelig med gratis is til barna. Vår minste har melkeallergi og resepsjonisten og kunne ikke spise den isen de hadde tilgjengelig, men resepsjonisten var hyggelig og spanderte en slush i stedet. Supert at det ligger i gåavstand til Lilleputthammer og et par minutter med bil unna Hunderfossen. Kjempebra med basseng også, som ble flittig brukt etter vi var ferdige med dagens utflukter. Eneste ønske her må være at en mellom kl. 19-20 kunne økt temperaturen med 3-4 grader, for vi har et par frostpinner i familien. Pluss for gratis parkering og pent oppredde rom. En kreativ renholder hadde plassert bamsen sittende i senga med kosepleddet pent brettet i fanget, som ungene syntes var veldig gøy. Også supert at det er apotek og dagligvarebutikk 100 meter unna så man kan få gjort nødvendige innkjøp. Anbefales!

Takk, Vestlandsfyr

Hei,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Setter stor pris på alle rosende og hyggelige ord fra dere.
Fortsatt god sommer til dere!

Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Anmeldt 7. juli 2021

Veldig godt utvalg på frokost, både for voksne og barn. Rommene er nyoppusset med klatrevegg. Supert for barn. Pluss med minikjøleskap. Badekaret hadde noen sprekker og var ikke rent, eller veldig fornøyd med service og hotelet.

Takk, AnjaG507
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.
Det er viktig med en god start på dagen og det er flott at dere likte frokosten vår..

Fortsatt god sommer!