ScandicHotels.com
Anmeldt 24. juli 2021

Vi lot familieferien gå til Scandic Hafjell og Lilleputthammer. Mye støy på hotellet på kvelden, med roping og hyling og støy fra veien. Det ble svært varmt på rommet som ikke hadde aircondition. Lekerommet for barna bestod kun av maskiner som kostet penger hvor barna kunne vinne leker o.l. Ingen leker lagt ut til barna eller tegnesaker. Ingen lekeplass, kun et huskestativ og noen uteleker for eldre barn. De hadde et filmrom og det var fint. Og bassenget var et pluss, men det hadde sikkert trengt en oppussing. Rommene var fine og renholdet bra, men vi manglet en pære til leselys på kvelden som ikke ble ordnet og temperaturen på vannet var vanskelig å regulere. Tror ikke vi legger neste familieferie hit. Her må det tilrettelegges bedre for barna. Frokosten var bra, men mye usunne alternativer for barn.

Takk, lonej91
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei,
Takk for tilbakemeldingen av ditt opphold. Vi tar dine betraktninger med oss videre i arbeidet med å utvikle hotellet.
Glad for å lese at dere var fornøyd med renholdet, og rommet dere hadde.
Ønsker dere en fortsatt god sommer!

Anmeldt 22. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 21. juli 2021

Hadde en familetur her,rommene hadde forsåvidt bra størrelse,men er småslitne.Ligger rester av gammel skitt ved fuger i dusjen.Renholdspersonale springer i gangene,og fullt belegg,så de har nok mye å gjøre.Personale, kan bli flinkere til å hilse,og ønske velkommen.Det har mye å si for kundene.Det står mye antibac ut,og det er bra.Men som andre har skrevet,hotellet virker småslitent,og har hatt bra av en oppgradering.Hotellet har god beliggenhet,i forhold til Hunderfossen.

1  Takk, Anne Marie R
Anne-Mette Moldal, Daglig leder på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei,
Takk for tilbakemeldingen av ditt opphold. Vi tar dine betraktninger med oss videre i arbeidet med å utvikle hotelldriften.

Anmeldt 20. juli 2021

Hotellet bærer preg av å bære gammelt.
Ekstremt ekle tepper, som fikk hele familien tette i nesa. Små rom. Lite å gjøre for små barn (2 -4 år)
Ikke mulig kjøpe middag eller lunsj på hotellet. Usunne alternativer i "sentrum" og lite småbarnevennlige restauranter.

Hadde bestilt familierom som var allergivennlig. Fikk 3 person rom, med nok støv bak ovnen til at jeg selv vasket det vekk, man må visstnok ring på forhånd for å få vite at de IKKE har allergivennlig familierom.

Middels serviceinnstilt personale.

Grei frokost

Best bli hjemme.

Takk, katrine h

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at renholdet ikke var utført på en tilfredsstillende måte, dette vil jeg følge opp internt hos oss.

Anmeldt 18. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com