Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 121
Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 31. juli 2021

Ingen ventilasjon på rommene. Ekstremt varmt når vi sjekket inn. Døren mellom rommene vi hadde bestilt var låst når vi sjekket inn, og det tok nesten en time fra vi ga beskjed til noen kom og låste opp. Dårlig renhold av både rom og frokostsal. I frokostsalen hersket det komplette kaos. Familierommene(med dør mellom), lå i en høy første etasje uten heis, men med 7-8 trappetrinn, der vi måtte bære vogn opp, men det viste seg at det også var en inngang fra gatenivå, men det var det ingen som informerte om.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Anine J
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Anmeldt 29. juli 2021

Superior-rommene er veldig små, og sovestolen var vond å ligge på for 9-åringen. Mye støy utenifra. Kun 15 personer tillatt i bassenget, men her var det ingen ordning. Vi fikk badet litt, men forlot når antallet var oppi 23 personer. På andre hoteller kan man booke badetid, burde praktisert samme her. Kort avstand til Hunderfossen, og matbutikk ved siden av hotellet.

Takk, Gina O

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.

Anmeldt 29. juli 2021

Dette er et morsomt hotell for barna. Mange aktiviteter som gjør oppholdet spennende og minnerikt for de minste. Vi foretrekker å bo i superiorrom. Her er det god plass, kjøleskap og mulighet for å tilberede te/kaffe. Savner nespressomaskin på rommet samt balsam og body lotion i dispenser på badet, slik som mange av de beste Scandic hotellene har. Badekåper og slippers kunne også vært tilgjengelig på det dyreste rommene. Badebasseng er et stort pluss for barna. Koronarestriksjonen om 15 personer i bassenget fungerer imidlertid dårlig, ettersom folk flest er noen egoister og mer opptatt av seg selv enn å overholde reglene og vente på sin tur. Dette gikk ut over min datter, da hun i badetøyet sto og ventet på ledig tilgjengelighet, mens andre som kom etter oss gikk rett forbi og uti bassenget, også etter at jeg gjorde de oppmerksom på at det var kø. Hotellet kunne løst dette ved et bookingsystem. Frokosten derimot fungerte meget bra. Faktisk løste Scandic Hafjell dette best av alle hotellene vi bodde på i sommer. Man velger et ledig tidspunkt man ønsker å spise frokost, dermed sikres det at det ikke blir for mange på en gang. Svært god frokost! Gratis parkering er prikken over i’en.
Vi har bodd på dette hotellet neste hver sommer de siste 10 årene og vi kommer garantert tilbake!

Takk, maas082021

Hei,
Det er viktig med en god start på dagen, og det er flott at dere likte frokosten vår..
Velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juli 2021